sofia83 Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 (endret) Hei Eg lurte på om noen her har opplevd det og vet evt ka det kan vere, eg har hatt sånn stikkinger før dei varer noen sek bare, men i går kveld kom det, og eg reknet me da sku gå øve, men neeei da.. va heilt sinnsykt vondt masse stikkinger i mage/underliv og spredde seg heilt bak i korsryggen, verken ibux eller alkohol dempa det siden eg va på vei ut når eg fikk det. Og våknet opp i dag, og nå er kl snart 16 og det e der forsatt. kansje ikkje dei sterke stikningene, men bare en ømhets følelse, når eg skal hoste må eg liksom krøke meg sammen, og når eg reise meg og går e det vondt å strekke opp kroppen, egentlig bare best å sitte i ro. Til og me gå på do e ubehagelig, for kan liksom ikkje "presse" på ein måte. Men e da noen som kjenner til det? e da farligt, og ka kan det vere?? Endret 10. mai 2009 av sofia83
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Jeg laget en tråd lenger nede om betennelse i eggleder, som jeg nettopp har hatt. Mine symptomer lignet, bare at de kom helt akutt. Har du feber? Hvis du får feber ville jeg tatt en tur til legen. God bedring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå