Gå til innhold

Han for stor eller jeg for trang?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært seksuelt aktiv siden jeg var 16 år og de siste 2 årene har jeg hatt samme partner. Vi har et aktivt sexliv og prøver ofte ut nye ting.

Det jeg har opplevd ofte er at jeg ikke klarer å ri han rett og slett fordi jeg får vondt eller ubehag, uten at jeg vet hva det kommer av. Om jeg i det heletatt skal klare å ri han kan han ikke komme helt inn i meg fordi da gjør det vondt, og jeg må på en måte krumbøye meg framover.. noe som er rart, flaut og slitsomt på samme tid. De gangene jeg imidlertidig har klart å ri han uten at ubehaget har slått inn har sexen vært fantastisk, men det tilhører dessverre skjeldenhetene for somregel får jeg grusomt vondt.

Er det noen andre som har vært borte i noe lignende, og er det jeg som er for trang evnt han som er for stor? Finnes det i tilfellet noen annen måte å gjøre dette på som vil gi tilsvarende nytelse?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mye som kan spille inn her. Størrelsen er en ting, men også fasong på hans penis i forhold til hvordan du er skapt der nede. Jeg har opplevd dette selv også, med kvinner som synes enkelte stillinger ikke er så gode. Det er dere to sammen som kan finne ut hvordan dette løses best. Det er ikke sikkert det skal så mye justeringer til. Kanskje du kan legge en pute på hver side av ham, slik at du blir tvunget litt høyere opp på ham? Prøv dere fram litt så finner dere sikkert ut hva som fungerer best.

Gjest Gjest_Bitten_*
Skrevet
Jeg har vært seksuelt aktiv siden jeg var 16 år og de siste 2 årene har jeg hatt samme partner. Vi har et aktivt sexliv og prøver ofte ut nye ting.

Det jeg har opplevd ofte er at jeg ikke klarer å ri han rett og slett fordi jeg får vondt eller ubehag, uten at jeg vet hva det kommer av. Om jeg i det heletatt skal klare å ri han kan han ikke komme helt inn i meg fordi da gjør det vondt, og jeg må på en måte krumbøye meg framover.. noe som er rart, flaut og slitsomt på samme tid. De gangene jeg imidlertidig har klart å ri han uten at ubehaget har slått inn har sexen vært fantastisk, men det tilhører dessverre skjeldenhetene for somregel får jeg grusomt vondt.

Er det noen andre som har vært borte i noe lignende, og er det jeg som er for trang evnt han som er for stor? Finnes det i tilfellet noen annen måte å gjøre dette på som vil gi tilsvarende nytelse?

:)

Hei!

Jo, jeg kjenner igjen det du beskriver.Hadde det litt sånn med min ex.venn noen år tilbake.(Litt eldre enndeg jeg..)Høres ikke ut som du er for trang selv om vi alle vel er litt forskjellige der nede.Og i og med at du har klart å ri han noen (få?) ganger hvor det har vært veldig godt for deg, så er det vel mulig å finne ut av.

Det har nok noe med hans størrelse på penis og fasong å gjøre ettersom du får vondt når han kommer helt inn i deg.Han støter da mot livmormunnen som kan være følsomt og ømt.Men det trenger ikke nødvendigvis å bli vondt.

Hvis man er tilstrekkelig tent, langt forspill og evt.bruke en annen stilling først vil det kanskje hjelpe.Det hjalp meg.

Min ex.hadde en svært stor og kraftig penis som alltid(!)hadde retning nedover også med ereksjon og i starten av forholdet klarte jeg ikke å ta inn hele hans penis hele veien inn.Men en gang så ble jeg veldig tent og oppdaget at ojj...det opplevdes bare nydelig at han trengte seg helt i bunnen.

Jeg oppdagt da at "noe"dvs.livmormunnen på en måte trakk seg litt opp og unna slik at det ble plass, en slags "lomme el.hva jeg skal si,og da føltes det faktisk bare godt at han kom i bunnen.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...