Gå til innhold

BlackCats Diary


BlackCat

Anbefalte innlegg

Min første dag som registrert bruker her på KG!! :D

Kan nesten ikke fatte at jeg har surfet rundt på nettet i såpass mange år, uten å være innom her! Oppdaget KG ved en tilfeldighet i natt (nattdyr som jeg er!) og ble umiddelbart hekta... Satt og leste temaer til øynene var både store og røde :o og bestemte meg for at her hørte jeg til!

Startet et tema i dag om permanent hårfjerning med hjemmeprodukter, og er spent på om det blir noen innlegg...

Da jeg kjøpte "dingsen" tenkte jeg at det kunne vært artig om det virket, men etter å ha brukt så mye tid på det, BØR det bare virke... (Bare bitte litte granne hver så snill...) :-?

Jaja, uansett er selvbedrag også en form for motivasjon.... :hoho:

BC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har tydligvis ikke fått dreisen på dette med dagbok enda, enda jeg har vært relativt mye her på KG. Men det er liksom mere spennende å svare på innlegg, enn å pøve å finne på noe vettugt å skrive selv...

To uker har gått, og hårdingsen har havnet på hylla, sammen med alle andre merkelige innkjøp... :ler:

Definitivt slutt på sommerferien nå, bruker nesten hele døgnet på å jobbe. Det var mye mere krevende å starte nytt firma enn jeg trodde!!

Vel, vi får nå se om det holder seg flytende etterhvert...

Uansett så har jeg vel glemt å nevne - KJÆRE ALLE SAMMEN - DET ER FRITT FREM Å SKRIVE NOEN ORD HER - SAKLIGE ELLER USAKLIGE!!!!

Så der var invitasjonen overbragt...

Må heller få meg litt søvn, bare noen timer til jeg skal opp nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Jeg får vel begynne jeg da :Hehe: Velkommen hit til KG!!!! Håper du vil trives!

Du får fort dreisen på å skrive innlegg skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...