Gå til innhold

Hei:)


CarmenM

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Litt rart å sitte her og plutselig ha meldt meg inn i et forum for å skrive en liten treningsdagbok. Grunnen er vel enkelt og greit at jeg lette etter en fin trening og kostholdsblogg der jeg kunne hente inspirasjon og tips fra, men så kom det en liten stemme i hodet mitt som sa at jeg kunne jo kanskje lage en selv..

jeg er en jente på 22 år, som er liker god mat, men har det lille ekstra som jeg gjerne vil ha bort, og kanskje denne lille bloggen kan hjelpe meg med det. så håper jeg jo at flere vil følge med og ta del i prosessen:)

kan jo fortelle litt om hva jeg generelt tenker å gjøre fremover. har vært innom mye forskjellig for å prøve og få bort min venn for livet, my lovehandels. hehe! og skal jeg si det selv er jeg super flink.. i sånn fire dager og så sprekker jeg. så kan jeg være flink igjen, så havner jeg på galt spor igjen. trener ganske mye, men er det en ting jeg har erfart så er det at det ikke funker å gå ned dersom du ikke samkjører kosthold og trening.

har de siste 5 dagene gått på en suppekur min mor anbefalte meg, 7 dagersdietten heter den, og jeg har gått ned 2,5 kg allerede. FANTASTISK:) dette er bare en 7 dagers kur, så kluet er det å fortsette i riktig retning når jeg er ferdig. har litt erfaring fra South beach og var veldig fornøyd med den, så tenkte å begynne på den. men det er først på tirsdag. nå ligger jeg en lørdags kveld og drømmer om sommeren, meg i bikini uten å tenke noe mer over det. skal ikke drikke under slike kurer, så da holder man seg heller hjemme en lørdagskveld;)

i morgen blir det opp og ut på trening. har veldig tro må morgenturer før frokost. 40-60 min rask gange før frokost! da forbrenner du fett fra fettlagrene dine og ikke evt av den energien av maten du har fått i deg i løpet av dagen.

men nå blir det skjønnhetssøvn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...