Gå til innhold

Den lange veien fra to til tre

Gjest Villrips

Anbefalte innlegg

Hei Tinio :) Ja jeg satser på cysten har gått vekk av seg selv. Kjenner ikke noe særlig stikkinger lenger :)

:klemmer: Ananan

Det gikk greit hos legen, han kunne egentlig ikke hjelpe meg ang. cyster.. Så jeg får ta en telefon til gyn. Men fikk i hvertfall tatt en CRP tror jeg det heter. Er det for å sjekke om jeg har Uvi? Legen mente hvertfall at hvis jeg ikke hadde vondt så var det liten vits med antibiotika. Jeg sa jeg var redd for nyrebekkenbetennelse, men han sa at da ville jeg bli så syk at jeg skjønte det. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CRP er for å se om du har en infeksjon i kroppen generelt tror jeg. Tok du ikke urinprøve da?

Jeg må bare si at jeg har hatt nyrebekkenbetennelse tre ganger. Den siste gangen var det ikke så vondt på forhånd, bare som lett UVI, så legen ville egentlig ikke gi meg antibiotika, men jeg fikk med meg resept likevel og beskjed om å vente og se om det ble bedre før jeg begynte med tablettene. Ventet en dag, og plutselig fikk jeg så sterke smerter i nyrene at jeg nesten ikke kunne gå. Så det kan fort spre seg til nyrene selv om det ikke gjør så veldig vondt først altså...

Men ingen tvil om at du merker det når det har spredd seg til nyrene :) Da er det bare å komme seg til legen og få antibiotika fort som fy, for det er vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CRP er for å se om du har en infeksjon i kroppen generelt tror jeg. Tok du ikke urinprøve da?

Jeg må bare si at jeg har hatt nyrebekkenbetennelse tre ganger. Den siste gangen var det ikke så vondt på forhånd, bare som lett UVI, så legen ville egentlig ikke gi meg antibiotika, men jeg fikk med meg resept likevel og beskjed om å vente og se om det ble bedre før jeg begynte med tablettene. Ventet en dag, og plutselig fikk jeg så sterke smerter i nyrene at jeg nesten ikke kunne gå. Så det kan fort spre seg til nyrene selv om det ikke gjør så veldig vondt først altså...

Men ingen tvil om at du merker det når det har spredd seg til nyrene :) Da er det bare å komme seg til legen og få antibiotika fort som fy, for det er vondt!

Nei jeg tok ikke urinprøve.. Og når jeg tenker meg om så sa jo legen at UVI sjekkes ved urinprøve. Jaja. Jeg tror uansett at hvis jeg har hatt det så er det over.

Men høres ut som jeg ikke har lyst på spredning til nyrene altså! au!

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CRP er vel en slags måling av infeksjonsgrad. Jeg tar ihvertfall alltid CRP når legen frykter at jeg har bronkitt, som jo er en infeksjon.

Ellers kan jeg bare gi deg en :klem: og si at jeg virkelig unner deg at prøvingen lykkes, OG at syklusene normaliserer seg så det går an å prøve på skikkelig vis i hvert fall.

En ekstra :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CRP er vel en slags måling av infeksjonsgrad. Jeg tar ihvertfall alltid CRP når legen frykter at jeg har bronkitt, som jo er en infeksjon.

Ellers kan jeg bare gi deg en :klem: og si at jeg virkelig unner deg at prøvingen lykkes, OG at syklusene normaliserer seg så det går an å prøve på skikkelig vis i hvert fall.

En ekstra :klem:.

:klemmer: Nilla :) God du er.

Begynner å bli lei av dette her nå ja ;) Vil bare ha orden i sakene og at det skal funke.

Legen ringer meg i neste uke hvis han finner noe på blodprøven. Så vi får vente i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker bare innom for å ønske deg en god helg! :klemmer:

Skjønner godt at du er lei, er ikke noe gøy når kroppen ikke vil oppføre seg som den skal! Skal love deg jeg har snakket mye strengt til kroppen min, men likevel vil den ikke høre etter! :gjeiper: Tullekropp...

Håper det ordner seg for deg hvertfall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Invicta, da har jeg faktisk lest gjennom hele dagboken din. Trist lesning - du hadde fortjent å lykkes for LENGE siden :klem:

Satser på at du får en skikkelig utredning snart, slik at du kommer på rett spor! :jepp:

Krysser fingre og tær og litt til for at du får en liten spire om ikke alt for lenge! :tommelopp:

Og da var det :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Invicta, da har jeg faktisk lest gjennom hele dagboken din. Trist lesning - du hadde fortjent å lykkes for LENGE siden :klem:

Satser på at du får en skikkelig utredning snart, slik at du kommer på rett spor! :jepp:

Krysser fingre og tær og litt til for at du får en liten spire om ikke alt for lenge! :tommelopp:

Og da var det :sove:

Hei Zia, så koselig at du har lest dagboken min :)

:klemmer:

Ja det hadde ikke gjort meg noe om vi hadde lykkes før ;) Nå ser det ikke ut til at vi lykkes på en stund framover, men når det først skjer da blir min kjære og jeg forvandlet til to glis, tror jeg :rødme:

:klemmer: Tinio

Hehe, rart med det der, uansett hva jeg sier til kroppen så gjør den det motsatte.. Skulle tro den var i trassalderen :fnise:

Jeg håper du er gravid! Skal heie litt her inne for deg. Leste i dagboken din at du hadde testet positivt i dag også :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Endret av Invicta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer snart til å stenge denne dagboken.

Jeg har lenge trengt et slags tegn for å klare å ikke tenke prøving, prøving. Klare å glede meg over andre. Klare å godta at det ikke er vår tur helt ennå.

Det tegnet har jeg fått nå.

Om noen er veldig nysgjerrig på hva, så kan jeg sende en PM. Jeg forventer ikke at noen vil forstå det, jeg vet ikke om jeg forstår det selv.

Jeg skal lage en ny dagbok, inne på generell, og håper selvsagt at dere som har fulgt meg i denne boken vil følge meg i den nye :klemmer:

Jeg setter utrolig stor pris på alle kommentarer, trøst, lykkeønskninger og heiarop jeg har fått av dere :rødme:

Kommer til å følge med her inne også, og håper alle sammen får de to strekene vi ønsker oss så sterkt :)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne følge dagboka di, og lurer veldig på hva som har skjedd... Gjerne send en PM om du vil. Man trenger å få pauser fra å tenke på prøving hele tida uansett ja, og spesielt når man har prøvt så lenge. Håper det går bra med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå ble jeg litt bekymret for hva som har skjedd her, vil veldig gjerne at du sender meg en PM om du ønsker det...

Håper det går bra med deg :klem:

Jeg kommer hvertfall til å følge med i den nye dagboken din også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...