Gå til innhold

en skikkelig nøtt!


grafenberg

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Vel, tingen er den at jeg har jo funnet meg ei jente jeg liker. Og av en eller annen grunn har jeg begynt å "teste" henne. Skjønner virkelig ikke hvor jeg har fått dette fra men det startet etter jeg var sammen med eksen og det var et ganske nasty brudd.

Men anyways, hun dama her virker ganske bra. Alt en gutt kan drømme om, snill søt, sympatisk, har pene øyer og vet når hun skal slutte å jabbe :P hehe

Jeg trives virkelig i selskap med henne, men er noe som gjør at jeg holder meg tilbake og vil se ann litt. Så jeg slenger på noen tester. eller rettere sagt 1 test. tålmodighets testen ;)

Jeg fant ut at jeg måtte sjekke tålmodigheten hennes og hvor godt hun virkelig liker meg, så jeg har hatt kontakt med henne på msn, mld og tlf men ikke møtt henne. Hun spør hele tiden om jeg kan møte henne men jeg bare sier jeg er opptatt med jobb eller noe i den duren, og sånn har jeg holdt på en ukes tid og vi har holdt på i 2 mnd ca. Og jeg spurte henne idag om hun har ligget med noen andre siden meg, og hun sa at hun lå med en hun møtte med ei venninne på tirsdag.

I mitt hode blinker det rødt, hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Og jeg spurte henne idag om hun har ligget med noen andre siden meg, og hun sa at hun lå med en hun møtte med ei venninne på tirsdag.

I mitt hode blinker det rødt, hva tror dere?

Enten så spiller hun et spill med deg også (misunnelighets-spillet) for å få deg mer interessert, eller så syntes hun at du var så sinnsykt treig i avtrekkeren at hun like gjerne fant seg en annen å ha sex med. :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...