Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Hei, jeg fikk vite for en stund siden at jeg har kjønnsvorter. Jeg har brukt både vartec og et annet middel som het noe med condolyne-et-eller-annet. Der begge disse to går ut på det samme, smøre 3 dager, vente 4 dager og gjenta. Men problemet mitt er at disse ikke har virket. Har brukt dem begge i flere uker uten at det har blitt bedre. (Ikke begge samtidig) Men det som er, det er at disse vortene ikke plager verken meg eller kjæresten min. De er ganke små og er verken inni rumpen eller rundt skjedeåpningen. Og spørsmålet er om det er mulig å bare vente til de går vekk av seg selv? I og med at de ikke plager noen av oss. Jeg har hørt at imunforsvaret tar seg av disse etter en stund, som med vanlige vorter. Jeg kommer selvfølgelig til å gjøre noe dersom de kommer på "ubeleilige" steder. Men hva syns dere om den tanken? Burde jeg få de vekk med en gang, eller går det bra å vente så lenge ingen plages av de? Jeg vet at det er en kreft-risiko,men dersom de ikke er vekke på 10-12 mnd kommer jeg til å gå til legen igjen. Noen som har noen tanker om dette? Noen som har gjort noe lignende?
sebra Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Det går over av seg selv , men det kan ta laaaang tid.men så lenge dere ikke plages av det er det jo ikke noe stress. og ang kreftrisiko så har jeg forstått det sånn at det HPV-viruset som gir vorter ikke er det samme som det/de som gir kreft.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå