Gå til innhold

Hvem vinner Eurovision Song Contest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror at de vinnerne av ESC 2009 er:

1. Norge

2. Bosnia and Herzegovina/ Turkey

3. Sverige

Tipp i vei :lur:

Vi har en hel uke på oss å tippe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1: Ukraina

2: Norge

3: Bosnia

Det skal sies at jeg ikke har hørt alle sangene

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg håper Norge går ut i semifinalen. Jeg er dritt lei av at nordmenn tar seieren på forskud.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg håper Norge går ut i semifinalen. Jeg er dritt lei av at nordmenn tar seieren på forskud.

Janteloven lenge leve!

Jeg er drittlei av nordmenn som er så redd for å tørre å tro, og som mener man skal stå beskjedent med lua i hånda og takke for at man får lov til å være med i det hele tatt.

Vi VET jo ingenting, men vi har lov til å håpe og tro! :) Heia Alexander!

Jeg tipper disse på topp 3:

1: Norge

2: Tyrkia

3: Spania (jeg liker den ikke selv, men vet den har mange tilhengere)

Skrevet

Jeg har ikke hørt alle sangene og husker ingen, men uansett så heier jeg på Norge. Håper vi vinner :danser:

HEIA ALEXSANDER :duskedame:

Gjest Gjest
Skrevet

Håper selvfølgelig på Norge, men synes Finland sin sang var litt fengende :jepp:

Skrevet

Jeg trodde ganske lenge Ukraina kom til å vinne, men etter å ha hørt hu dama synge live, tror jeg det ikke er noe særlig sjanse.

Men tror kanskje Norge kan komme høyt i allefall. Og Tyrkia. Er de som det kommer mest av når man søker på youtube ;)

Skrevet

Jeg tipper Tyrkia vinner, Norge på andre og Finland på tredje. Trodde også på Ukraina en stund, men synes sangen er litt slitsom. Fjerdeplass på de.

Gjest Gjest
Skrevet
Janteloven lenge leve!

Jeg er drittlei av nordmenn som er så redd for å tørre å tro, og som mener man skal stå beskjedent med lua i hånda og takke for at man får lov til å være med i det hele tatt.

Dette har ingenting med jantelåven å gjøre. Og tro på seier er lov men og ta seiren på forskud. Er idiotisk

Lær deg forskjellen på og tro på seier og ta seiren på forskud

Gjest Gjest
Skrevet
Dette har ingenting med jantelåven å gjøre. Og tro på seier er lov men og ta seiren på forskud. Er idiotisk

Lær deg forskjellen på og tro på seier og ta seiren på forskud

Noen tror litt sterkere enn andre vet du. Ikke ta folk så bokstavlige da. Det er ytterst få som sier de regner med at Norge vinner (tar seieren på forskudd). Men det er MANGE som tror og håper Norge vinner. Prøv å vær litt mindre sint så plager det deg kanskje ikke så mye. :)

Skrevet

Jeg tror og håper Norge vinner! Mer sjarmerende artist enn Aleksander Rybak skal du lete lenge etter!! :)

Men har hørt at Spania, Tyrkia og Sverige er ganske gode og så vi får se!

Gjest En tredje gjest
Skrevet
Prøv å vær litt mindre sint så plager det deg kanskje ikke så mye. :)

Hva med å ta til deg ditt eget råd?

Skrevet

Norge!

Har ikke hørt noen andre sanger, men tror og håper at Alexander vil gjøre det veldig bra.

Gjest Gjest
Skrevet
Hva med å ta til deg ditt eget råd?

Du har visst talent for å lage dårlig stemning. Det er høyst unødvendig i en tråd som handler om melodi grand prix. Gå og finn et annet sted å krangle!

Gjest Sandbekken
Skrevet

Hehe.. jeg har ikke fulgt så godt med jeg for jeg har ikke tv for tiden.. men kan jeg spørre om et teit spørsmål?

Når er det finalen er? :flau:

Skrevet
Hehe.. jeg har ikke fulgt så godt med jeg for jeg har ikke tv for tiden.. men kan jeg spørre om et teit spørsmål?

Når er det finalen er? :flau:

Førstkommende lørdag :)

Gjest Sandbekken
Skrevet
Førstkommende lørdag :)

Oi!! så spennende! :) rett før 17 mai og alt :P

Vet dere om det går an å se det på nett på noen måte?

Skrevet
Tipp i vei :lur:

Vi har en hel uke på oss å tippe!!

Jeg tror faktisk at Norge i år stiller meget sterkt, men det er vanskelig å si om vi til syvende og sist klarer å hale i land seieren, da.

Så lenge det ikke blir denne gjengen, oldboybandet fra Nederland, spiller det egentlig liten rolle... :fnise:

Skrevet
Jeg tror faktisk at Norge i år stiller meget sterkt, men det er vanskelig å si om vi til syvende og sist klarer å hale i land seieren, da.

Så lenge det ikke blir denne gjengen, oldboybandet fra Nederland, spiller det egentlig liten rolle... :fnise:

Oooh, stilige dresser! :ler:

Skrevet

Island, Sverige og Finland går til finalen! :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...