Gjest TheDutchess Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Fikk avføringssticks av legen min i går. Men jeg aner virkelig ikke hva jeg kan spise.. står noe på, men jeg er vel ikke direkte smart når det kommer til mat. Jeg skal unngå ; Rødt kjøtt, blodmat, lever, nyrer, fisk med mørkt kjøtt, blomkål, pepperrot, rå tomater, reddiker, melon og bananer. Kan jeg da spise kjøttdeig? Eller tomatsaus på pasta? Føler meg virkelig dum nå.. men tusen takk på forhånd!
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Rødt kjøtt = pattedyr Så nei, eneste kjøttdeigen du kan spise er kylling og TVP ol soya"kjøtt"deiger. Heldigvis er sistnevnte rimelig lik vanlig kjøttdeig på de fleste områder.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Gjorde dette selv for ei stund siden, og lurte på det samme. Fant ut at det egentlig ikke var så vanskelig. Det ble ei uke med kyllingfilet, og mager hvit fisk (fiskepinner, fiskeboller og grateng) med kokte grønnsaker til (ikke de som man ikke skulle spise) På brødet gikk det mye i kylling og kalkunpålegg, samt søtpålegg. Verre var det med prøvene... Synes at det var et ordentlig skit-arbeid Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå