Gjest Mea Culpa Skrevet 10. mai 2009 #21 Skrevet 10. mai 2009 Ja, hun er nydelig. Ville helst ha beholdt henne men pusemor er fryktelig skeptisk, og vi har ikke saa mye plass, saa vi kommer til aa overlevere henne til dyrebeskyttelsen. Haaper ikke hun blir daarlig av aa spise saa mye, og saa fort som hun gjør. Virker ikke som om hun tygger maten en gang!
tigerpus1 Skrevet 11. mai 2009 #22 Skrevet 11. mai 2009 Hadde ikke kattemor hvert inne. så hadde jeg trodd du hadde tatt inn min katt hun er nydelig. hun virker tynn nå men det er sånn hun er i kroppsform. hun spiser minst like mye som min kastrerte han katt men nå dier hun jo 5 småtroll på 11 uker da...
Gjest Mea Culpa Skrevet 11. mai 2009 #23 Skrevet 11. mai 2009 Dyrebeskyttelsen hentet pus i dag, men siden hun var veldig gammel saa satte de paa henne et halsbaand med tlf.nr deres og slapp henne løs der vi fant henne. Saa faar vi haape at hun faktisk har et hjem der ...
Gjest Wacmoc Skrevet 11. mai 2009 #24 Skrevet 11. mai 2009 Dyrebeskyttelsen hentet pus i dag, men siden hun var veldig gammel saa satte de paa henne et halsbaand med tlf.nr deres og slapp henne løs der vi fant henne. Saa faar vi haape at hun faktisk har et hjem der ... Jøss, viste ikke at de gjorde det. Menmen.Pusen var kjempesøt hvertfall Kunne tatt den jeg, om det ikke bodde 5 katter og to hunder i huset her fra før av ;P
Gjest Mea Culpa Skrevet 11. mai 2009 #25 Skrevet 11. mai 2009 De gjør det i hvertfall her i UK. Vi har forsaavidt bestemt oss for at hvis det viser seg at hun ikke har noen hjem kommer vi til aa adoptere henne. Stakkaren hadde ikke tenner en gang!
Gjest Wacmoc Skrevet 11. mai 2009 #26 Skrevet 11. mai 2009 De gjør det i hvertfall her i UK. Vi har forsaavidt bestemt oss for at hvis det viser seg at hun ikke har noen hjem kommer vi til aa adoptere henne. Stakkaren hadde ikke tenner en gang! Å, jeg glemte helt at du ikke var i Norge Huff, stakkar.
Gjest Mea Culpa Skrevet 11. mai 2009 #27 Skrevet 11. mai 2009 (endret) Vi har forresten sagt ja til aa bli fosterhjem for katter som er skadede og maa holdes i ro. Noen tips til hva vi kan gjøre for aa faa pusen vaar til aa akseptere fremmede katter? Hun virket helst redd mens den gamle tannløse pusen var, og gjemte seg bak sofaen saa snart hun saa eller hørte den. Hun er ikke spesielt modig nei ... Endret 11. mai 2009 av Mea Culpa
Gjest Mea Culpa Skrevet 11. mai 2009 #28 Skrevet 11. mai 2009 (endret) Å, jeg glemte helt at du ikke var i Norge Huff, stakkar. Du er ikke den første. Jeg tror de gjør det fordi de vil vaere sikre paa at katten faktisk er hjemløs. Og saa er det vel dyrere aa ta vare paa og vanskeligere aa omplassere gamle katter tenker jeg. Endret 11. mai 2009 av Mea Culpa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå