Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #1 Del Skrevet 9. mai 2009 Er det språk som ligger langt fra hverandre? Altså kan en forstå noe av det ene hvis en kan det andre? Hvilket av de bør være enklest å lære seg? Og hvor mange uker bør jeg regne på å ha lært meg det mest grunnleggende for en enkel samtale? vil gjerne ha tips fra noen som kan et av språkene (evt. et annet øst-europeisk språk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #2 Del Skrevet 9. mai 2009 Det er like likt som Norsk og tysk for å si det slik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadir Skrevet 9. mai 2009 #3 Del Skrevet 9. mai 2009 Russisk er mer nyttig synes jeg. Med russisk kan du forstå folk i Bulgaria, Serbia, Makedonia ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 9. mai 2009 #4 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg kan Russisk, og den er innmari vanskelig å lære, så start med den. Jeg mener de to språkene er ganske forskjellig, men hvis du kan Russisk, kommer du til å forstå Polsk (jeg forstår det ihvertfall litt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå