Gå til innhold

Ta neste steg?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg er en jente i begynnelsen av 30-åra. Har datet en mann noen uker nå, truffet han ca. 10 ganger. Han er 7 år eldre enn meg. Vi har det veldig hyggelig sammen. Felles interesser og på samme sted i livet. Nokså lik livssituasjon. Han er ikke den type man jeg vanligvis faller for sånn utseendemessig, men jeg vet jo at blir man forelsket så er det mennesket det peneste på jord. Problemet er at jeg ikke er kommet dit ennå. Klarer ikke helt å finne ut om jeg er betatt av mannen, da følelsene mine veksler veldig. Det er iallefall noe som trekker meg mot denne mannen, og jeg har ingen negative vibber.

Vi har kyssa og kost litt, og jeg merker at jeg da får lyst til å ta steget videre. Samtidig vil jeg egentlig vente til jeg kjenner at jeg har de rette følelsene for ham utenom kyssinga og kosinga. Det er jo noe som holder meg tilbake. jeg er litt usikker på hans følelser og tanker oppi alt dette, men jeg vet at han vil ha meg på den måten, for å si det slik.

Lurer på om jeg bare skal "gjøre det" (følge følelsene mine der og da), eller om jeg skal stoppe opp og vente og se (følge fornuften)? Kan nevne at jeg ikke er personen til å spille kostbar, og at det ikke er grunnen til at jeg ikke har tatt steget. Jeg liker ikke mind games, og er for gammel til å spille spill. Skal sies at jeg har blitt brent en del ganger før, og det er mulig det er det som holder meg tilbake.

Jeg føler meg rett og slett skikkelig forvirra! Sukk, jeg trodde jeg kjente meg selv og visste hva jeg ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet ikke jeg om du er villig til å ta råd fra en 21 år gammel jypling, men utfra det du forteller om denne karen så er det jo bare å kjøre på.

Hvis du har brent deg mange ganger før men føler deg trygg og sikker på han her, så er det vel ingenting å vente med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...