Gjest say what Skrevet 7. oktober 2009 #21 Skrevet 7. oktober 2009 Kjære vene.... ønsk dere noe dere VIL ha, da! Hva med en hund eller en hest? Har dere ingen slike ønsker? Bare kopper og kar som dere egentlig ikke trenger...?!?!
lilleGrethe Skrevet 8. oktober 2009 #22 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg tror det er viktig å ha både dyre og billige ting på ønskelisten. Det går an å ha ønskeliste flere steder, f.eks. på Jernia. Det er lov å ønske seg gressklipper hvis man trenger det. Bidrag til bryllupsreise synes jeg også er helt kurant, og gavekort er jo også en mulighet - dere kan jo ønske dere universalgavekort som er gyldig i mange forskjellige butikker. Det man bør være obs på med gavekort er at man ikke får tilbake pengene hvis butikken/kjeden går konkurs, så det kan være greit å gå for større selskaper eller universalkort. Dere som ikke nødvendigvis har så mye plass, se for dere hva dere kan tenke dere å ha om 5-10 år, og pakk heller bort det dere ikke har mulighet til å ha fremme nå.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #23 Skrevet 8. oktober 2009 Vet iallefall en ting jeg skal ha pa onskelisten min; spill! Scrabble, Settlers, etc etc. Kommer "aldri" til a bli gammelt, og passe dyrt er det ogsa.
Gjest Gjest_Tyra_* Skrevet 11. oktober 2009 #24 Skrevet 11. oktober 2009 Vi fikk tips om å ønske oss digitalt speilreflekskamera (de er ikke sååå dyre nå lenger; før kostet de som regel 7000 kr, nå koster de ca 4500 kr), og filmkamera. Det er kjekt å ha til i framtiden, da vi forhåpentligvis får barn, og da kan dokumentere småbarnstiden med ordentlig kamera istedet for uklare mobilbilder. Kommer også til å ønske oss middagsservise, gode kasseroller, tivoliradio, Hardangerbestikk, kjøkkenmaskin, vinglass osv.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 11. oktober 2009 #25 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er enig med de som mener at servise til 8 er for lite. Det bør være til minimum 12. Dersom dere i tillegg finner en glass-serie dere liker, og ønsker dere 12 av hver type glass, utgjør det ganske mange glass. I tillegg er det greit å ha fint bestikk til 12 også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå