Gjest mattahara Skrevet 21. juli 2003 #21 Skrevet 21. juli 2003 er 28 år Har hatt en sex partner som gudsjelov er her ennå....
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #22 Skrevet 21. juli 2003 ER en gutt på 24 og har hatt 0 partnere. Er ikke like billig som de fleste som har svart hær jeg nei.
VesleBråka Skrevet 21. juli 2003 #25 Skrevet 21. juli 2003 Tallet 7 slår meg, og etter det slutta jeg vel å telle. Kom over det stadiet hvor sånt betyr noe. Har kanskje vært en par-tre etter eller noe? (kan vi kanskje la være at folk blir defensive og diskusjonen sklir ut til at de dydige kaller de erfarne billige, og de erfarne kaller de dydige pripne? Alle gjør som de vil, please)
Mossa Skrevet 21. juli 2003 #26 Skrevet 21. juli 2003 På mine 28 år har jeg hatt 7 partnere.... Første gang var jeg 16-17 år. De siste 8 åra har jeg vært med sambo (...Gud...det vil si at jeg lå med 6 stk på snaue 4 år!!! :oops: )
Gjest Tiit Skrevet 21. juli 2003 #28 Skrevet 21. juli 2003 3 som jeg har hatt sex med, men bare 1 av dem samleie og hele pakka. Han er jeg gift med og hipp hipp hopp for det! (Han er god.....)
Gjest Fuglehue Skrevet 22. juli 2003 #29 Skrevet 22. juli 2003 ER en gutt på 24 og har hatt 0 partnere. Er ikke like billig som de fleste som har svart hær jeg nei. Eller kanskje du bare er bitter og/eller ikke så heldig med utseendet? Di bolle.
Skusla Skrevet 22. juli 2003 #30 Skrevet 22. juli 2003 Det har faktsik ikke vært så mange. Antallet holder jeg for meg selv, men jeg kan si så mye at de fleste har vært menn jeg har vært sammen med. Har hatt ytterst få ONS. Ikke fordi jeg ser noe galt i det, men jeg følte meg ekkel dagen derpå. Å dette til tross for at de jeg HAR hatt ONS med har vært folk jeg har vært interessert i, og som jeg har kjent. Jeg begynte, om man kan si det slik, når jeg var 15 ( tror jeg da.. :oops: ) ( joda det var femten.) så jeg har vært seksuelt aktiv i snart 11 år. Å da syntes jeg ikke antallet mitt er så gale jeg da. :D Jeg får også veldig mye mer igjen for å ha sex med noen jeg er trygg på, og som jeg er glad i. Å ettersom jeg er VELDIG trygg på samboeren min og fryktelig glad i han så... Er forresten glad for at vi her til lands sakte men sikkert begynner å bli litt mer åpne mot sex. Dette med at en jente blir kalt billig for hun gjør det samme som gutta er noe av det mest idiotiske jeg vet. Man er da voksen, bestemmer over egen kropp. Noen har mer seksuallyst og drift enn andre, å når man er singel og ikke får sex så lett, why not? Om man vet hva man vil ha, og går for det hvorfor skal man nødvendigvis bli dømt for det? Ingen tar dette negativt opp i mange andre sammenhenger. Nei, single jenter; kos dere! :D
Brudulja Skrevet 22. juli 2003 #31 Skrevet 22. juli 2003 Eller kanskje du bare er bitter og/eller ikke så heldig med utseendet? Di bolle. Enig med du!!
Gjest Dolphina Skrevet 22. juli 2003 #32 Skrevet 22. juli 2003 2... Kun i fast forhold! Debuterte når jeg var 17 og nå er jeg 21
Matt Gilmore Skrevet 22. juli 2003 #33 Skrevet 22. juli 2003 Eller kanskje du bare er bitter og/eller ikke så heldig med utseendet? Di bolle. Følte du deg jævlig truffet av ordet "billig" siden du svarer ham så hissig tilbake? Jeg for min del vet at jeg er glad for at jeg kun har hatt én sexpartner, og hadde ikke følt meg vel med en haug, verken nå eller senere. Spesielt ikke om det var ONSer. De som føler for det må gjerne ligge rundt for min del, jeg gjør det ikke.
Brudulja Skrevet 22. juli 2003 #34 Skrevet 22. juli 2003 Følte du deg jævlig truffet av ordet "billig" siden du svarer ham så hissig tilbake? Svarer for OgaBoga her... Du må da vel innrømme at gjest her hørtes litt bitter ut (eller hva man skal kalle det?) Nesten som en slags forsvarsmekanisme på gang eller noe...
Matt Gilmore Skrevet 22. juli 2003 #35 Skrevet 22. juli 2003 Joda, han gjør kanskje det, men dere burde kanskje vurdere å tenke litt mer medfølende?
Brudulja Skrevet 22. juli 2003 #36 Skrevet 22. juli 2003 Joda' date=' han gjør kanskje det, men dere burde kanskje vurdere å tenke litt mer medfølende? [/quote'] Mulig det, men er man frekk i kjeften, må man også tåle å få noe slengt tilbake :blunke:
Tomita Skrevet 22. juli 2003 #38 Skrevet 22. juli 2003 Debuterte da jeg var 19 år og har klamret meg fast til samme gutten siden det! Glad jeg ventet på ham! Tomita
Barbie Skrevet 22. juli 2003 #39 Skrevet 22. juli 2003 jeg og :oops: Slenger meg på den. Jeg har langt fler enn 10,men mindre enn Rune Rudberg!
Gjest Northstar_ Skrevet 22. juli 2003 #40 Skrevet 22. juli 2003 Jeg har hatt 14 partnere og har vært seksuelt aktiv i 10 år... mye? eller lite? Jeg har hatt det gøy i hvertfall :yy: Northy :yy:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå