Gå til innhold

Et borgerlig flertall skal gi en borgerlig regjering,


Gjest lvl12troll

Anbefalte innlegg

Gjest lvl12troll
Åpen dør for Frp

Erna Solberg gjentok også gårsdagens forsikringer om at Høyre holder døren åpen for å gå i regjering med Frp alene.

- Vi er klar for å gå i regjering med Frp. Vi er klar for å gå i regjering med KrF og Venstre. Det beste var selvfølgelig om de er klare for å gå i regjering med hverandre også. Men vi har en plan: Et borgerlig flertall skal gi en borgerlig regjering, sier Solberg.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/po...icle3066218.ece

Vil vi merke noe forandring i hverdagen hvis det blir en borgerlig regjering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nok et troll

Om de borgerlige partiene får flest stemmer så blir det heldigvis en borgerlig regjering. Jeg vil gjøre mitt og stemme Høyre. Jeg ønsker mer kultur og mindre stat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Haha....under landsmøtet bekreftet Jan Tore Sanner at han er den evige kameleon. Han bare følger med uansett hvem som styrer over ham. Han pleier heller ikke å tenke selv, han bare refererer partiprogrammet som andre enn han har bestemt.

Partier er kommunistiske i seg selv, alle smisker og alle er enige inntil det motsatte er bevist. Gruppetenkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Så flaut

Så veldig lite originalt....det som liksom engasjerer Høyre medlemmene under landsmøtet er:

- Barn må lære å lese

- Vekk med enhetsskolen

Herregud...finn noe annet å kjempe for enn det. Kampsaken kunne jo her ha vært "bedre bleier til eldre". Gud, for et samfunn vi har. Nikkedukkene florerer. Dette er alt?!

Det er jo en skam at politikerne i 2009 - og år etter år- ikke klarer å løse så trivielle utfordringer...

Det burde være opp til den enkelte skole selv å styre om de vil ha karakterer, hvordan de håndterer konflikter og bråk i klasserommene og hvordan de legger opp læringen sin.

Dette forteller meg at norske skoler / norsk skolesystem må være svært tafatt og uselvstendig, i og med at politikerne liksom har dette som den store kampsaken hvert år. Så døvt at ingen aldri klarer å løse det. Så flaut at det er den samme kampsaken år etter år. Det betyr jo at alle mislykkes.

Gud bedre, se og la disse skolene ordne opp selv. Og politikerne burde klare å tenke litt utover det. Ærlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvorfor det, hva betyr "vl12"?!

lvl12 = level 12, altså et lvl 12 troll (troll en en rase i World of Warcraft, der max-lvl er 80). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha....under landsmøtet bekreftet Jan Tore Sanner at han er den evige kameleon. Han bare følger med uansett hvem som styrer over ham. Han pleier heller ikke å tenke selv, han bare refererer partiprogrammet som andre enn han har bestemt.

Partier er kommunistiske i seg selv, alle smisker og alle er enige inntil det motsatte er bevist. Gruppetenkning.

Ja. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde være opp til den enkelte skole selv å styre om de vil ha karakterer, hvordan de håndterer konflikter og bråk i klasserommene og hvordan de legger opp læringen sin.

Hvis jeg liker skolens ledelse mer enn sentrale retningslinjer, så er jeg enig med deg.

Om skolen har idioter til lærere og idioter som styrer, så ser jeg ingen grunn til å forsvare skolens egenrådighet.

Du forsøker å stille opp et prinsipp. Hvor er grunnlaget? Smitteeffekt av en generell holdning?

Totalt mongo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest...
lvl12 = level 12, altså et lvl 12 troll (troll en en rase i World of Warcraft, der max-lvl er 80). :)

eventuelt et forumtroll som har kommet til level 12 i forumtrolling.... som også spiller wow

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
eventuelt et forumtroll som har kommet til level 12 i forumtrolling.... som også spiller wow

:5:

Hvis han har kommet til level 12 i forumtrolling så fortjener han en premie! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...