Gå til innhold

slikking

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min vil ikke slikke meg, det har aldri vært aktuelt. Men han har fortalt han har gjort det med to forskjellige ekser, og at det ikke er hans greie. Jeg har egentlig ikke så store ønsket om å bli slikket, men jeg skulle på en måte ønske han iallefall var villig til det. Det er jo ikke sånn at han bare har prøvd det en gang og funnet ut at det var noe han ikke likte. Han har gjort det med to forskjellige. Synes det er litt sårt at det er uaktuelt med meg da.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var sammen med en fyr en gang som ikke ville det...

Aner ikke hvorfor!

Hadde vært greit om det var noen menn/lesber her som kunne fortalt hvorfor det ikke er noe... Eller hvorfor noen ikke vil det... :P

Gjest mads24
Skrevet
Kjæresten min vil ikke slikke meg, det har aldri vært aktuelt. Men han har fortalt han har gjort det med to forskjellige ekser, og at det ikke er hans greie. Jeg har egentlig ikke så store ønsket om å bli slikket, men jeg skulle på en måte ønske han iallefall var villig til det. Det er jo ikke sånn at han bare har prøvd det en gang og funnet ut at det var noe han ikke likte. Han har gjort det med to forskjellige. Synes det er litt sårt at det er uaktuelt med meg da.

Skjønner at det er sårt, spes når han har gjort det med eksene sine..blir jo litt sånn, hvorfor er ikke du "bra" nok, eller hvis han kunne gjøre det med de, hvorfor ikke med deg?

Skrevet
Skjønner at det er sårt, spes når han har gjort det med eksene sine..blir jo litt sånn, hvorfor er ikke du "bra" nok, eller hvis han kunne gjøre det med de, hvorfor ikke med deg?

Ja, akkurat sånn føles det.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er det med menn for tiden? De blir jo bare mer og mer pinglete! Snart har de jo ikke baller igjen. Ekte mannfolk slikker! Fortell ham det!

Gjest KateW
Skrevet
Hva er det med menn for tiden? De blir jo bare mer og mer pinglete! Snart har de jo ikke baller igjen. Ekte mannfolk slikker! Fortell ham det!

:fnise:

Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er enkelte, både kvinner og menn, som rett og slett ikke er særlig begeistret for lukt og smak i mer eller mindre grad, i forbindelse med kropp og sex. Jeg skjønner det ikke, og jeg synes slike folk blir kjedelige i seksuell sammenhenge, men man kan jo ikke tvinge noen til noe de ikke vil/liker.

Jeg kjenner forresten en bifil kvinne, som liker godt å suge pikk og svelger uten antydning til misbehag, men som ikke er særlig glad i å slikke fitte. Fitte smaker for mye, mener hun, mens pikk smaker ganske lite burtsett fra når den spruter.

Skrevet

Jeg kan fårstå at det sårer deg at han ikke vil slikke deg.

Jeg selv elsker og slikke fitte, og syns ikke det smaker vondt eller lukter vondt i det hele tatt! for og være helt ærlig så synes jeg at nyvasket mus lukter godt:)

Når du sier at kjæresten din ikke vil slikke deg, så er han en av mange som ikke vil... alle kameratene mine sier at de hate og slikke, så jeg er på en måte den ene "utstøtte" som virkelig liker og slikke liksom.

Du kan jo fortelle kjæresten din hvordan du føler det? hvis han fortsatt nekter så vet du va du har og gjøre neste gang dere skal være intime med værandre...... rett og slett nekte og suge han!

Gjest Sandbekken
Skrevet

Haha!! jeg hadde nekta å suge.. jeg vet dette er veldig rett på og kansje ufølsomt og barnslig. Men jeg hadde blitt så irritert og lei meg at jeg ikke hadde orka å gi ham nytelse som han nekta meg..

Skrevet

Den beste grunnen jeg kan tenke meg er: han liker ikke å ha matfatet så nærme dassen, if you get my drift :P

Kan du ikke heller se på det som et kompliment at han er trygg nok på deg til å fortelle deg hva han liker og ikke liker. Han stoler tydeligvis såpass på deg at han syns det er greit å fortelle deg at han ikke vil. Kanskje var situasjonen annerledes i hans forrige forhold.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er selv lesbisk, og har ingen problem med å slikke, og elsker det!

MEN, jeg tror kanskje mange mannfolk, og muligens en del lesbiske også synes det kan bli litt mye "arbeid". Det er krevende og ligge der, med åpen munn og bruke tunga konstant. Man blir sliten, det er ikke å komme bort i fra, men utholdenhet på det området trener man seg også opp på, og jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke ønsker å slikke da dette er noe av det som gir en kvinne mest nytelse.

Er det ting ved slikking som man ikke liker, f.eks. for mye slim osv. så la være å gå ned eller rett og slett bruke fingrene og fjerne noe, ikke gjør det til ett problem, finn løsninger og nyt!

Gjest mannja
Skrevet

Høres nesten litt uvirkelig ut dette....

Jeg vil tro de aller flestme menn er like meg og vil bli sugd, klarer derfor ikke å forsåt at man ikke liker å slikke fitte. Den reaksjonen og den følelsen det er å slikke en kvinne til orgasme er jo bare herlig! Selv er jeg nok litt langt "ute" som også liker å slikke rumpehull, det kan jeg forstå at ikke alle liker. Men deilig ren barbert vår fitte? Deilig, rett og slett. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...