Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Noen som har noen ide om hva som "feiler" meg ? -Svelgeproblemer -Dårlig matlyst -Kvalme -Trøtt/slapp -Kløe i underlivet (Jeg har ikke sex, tenker mer at det betyr at slimhinnene er tørre..) Jeg gidder ikke gå til lege da jeg føler jeg aldri blir tatt på alvor med noe som helst. Takk.
Gjest Gjest_Q_* Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 For det første BYTT fastlege om du ikke blir tatt på alvår. Det gjøres veldig enkelt. Gå inn på NAVog søk på min faslege. Eller ta en tlf til NAV så hjelper de deg. En kan bytte lege 2 ganger i året. (utrolig mange likegyldige leger rundt omkring synes jeg) Det finnes gode leger som bryr seg. For det andre. -Svelgeproblemer -Dårlig matlyst -Kvalme -Trøtt/slapp Kan komme av så mange ting. Men en ting som også kan gi slike plager er om du har en stresset værdag og mange bekymringer. (utbrent, angst, depresjon kan også gi slike symtomer) Vitaminmangel kan og være årsak. -Kløe i underlivet Kan være sopp. Kan også være en reaksjon på vaskemiddlet du vasker klærne i, såpe til intimvask som tørker ut huden. Men i første omgang tror jeg du kommer lengst med å bytte til en lege som bryr seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå