Fortunatus Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Så jeg trenger et par aubergine, men jeg har overhodet ikke peiling på hvor de selger det. Vet noen om hvor de kan ha det i trondheim sentrum? Bor bare ved små matbutikker, og jeg vet lokal-remaen ikke har det.. Men bor ved en større bunnpris, eller må jeg til ultra?
GodsChild Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Her jeg bor har de det også i de små butikkene. Her ogaa.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Aubergine er da noe de har i de aller, aller fleste butikker. Her har til og med den bitte lille lokalsjappen det.
Fortunatus Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2009 hmmm.. får sjekke den bittelille butikken på hjørnet. De har da i hvertfall ikke på den rema'n jeg handler på Lokal-bunnprisen har vel heller ikke noen ganger sopp, men skal prøve. Men hvis dette er veldig vanlig, så skal jeg prøve å sjekke!
Blowers daughter Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 hmmm.. får sjekke den bittelille butikken på hjørnet. De har da i hvertfall ikke på den rema'n jeg handler på Lokal-bunnprisen har vel heller ikke noen ganger sopp, men skal prøve. Men hvis dette er veldig vanlig, så skal jeg prøve å sjekke! Både bunnpris ved vollabakken og elgeseter har hvertfall. Også Prix på øya. Trodde dette var en så vanlig grønnsak at "alle" butikker hadde det jeg :klø:
Fortunatus Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2009 Ja, jeg fant den på den lille lokalbutikken.. Og jeg fant det også på rema! Så takk alle sammen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå