Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så jeg trenger et par aubergine, men jeg har overhodet ikke peiling på hvor de selger det. Vet noen om hvor de kan ha det i trondheim sentrum?

Bor bare ved små matbutikker, og jeg vet lokal-remaen ikke har det.. Men bor ved en større bunnpris, eller må jeg til ultra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her jeg bor har de det også i de små butikkene.

Skrevet
Her jeg bor har de det også i de små butikkene.

Her ogaa.

Gjest Gjest
Skrevet

Aubergine er da noe de har i de aller, aller fleste butikker. Her har til og med den bitte lille lokalsjappen det.

Skrevet

hmmm.. får sjekke den bittelille butikken på hjørnet.

De har da i hvertfall ikke på den rema'n jeg handler på ;) Lokal-bunnprisen har vel heller ikke noen ganger sopp, men skal prøve. Men hvis dette er veldig vanlig, så skal jeg prøve å sjekke! :)

Skrevet
hmmm.. får sjekke den bittelille butikken på hjørnet.

De har da i hvertfall ikke på den rema'n jeg handler på ;) Lokal-bunnprisen har vel heller ikke noen ganger sopp, men skal prøve. Men hvis dette er veldig vanlig, så skal jeg prøve å sjekke! :)

Både bunnpris ved vollabakken og elgeseter har hvertfall. Også Prix på øya. Trodde dette var en så vanlig grønnsak at "alle" butikker hadde det jeg :klø:

Skrevet

Ja, jeg fant den på den lille lokalbutikken.. Og jeg fant det også på rema! Så takk alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...