Gjest jeglurer Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Okei, jeg er utrolig utforskende når det kommer til sex - og er veldig opptatt av mannens tilfredsstillelse. Så kommer det til riing, med jenta på topp. Er det bare meg der ute, som IKKE kjenner noe når jeg rir? Jeg kan kjenne litt, men ikke halvparten så mye som jeg gjør i andre stillinger. Og når jeg kjenner det lille, så er det når det går sakte og kuken gjerne er langt "der inne". Det gjør jo selvfølgelig til at jeg ikke "trives" så godt på topp. Den eneste grunnen til at jeg gjør det, er for guttenes tilfredsstillelse, ikke min egen. Jeg er heller ikke vid på noen som helst måte (de guttene jeg har vært med har kjent det kjempegodt når jeg rir) så hvorfor kjenner jeg ikke mye? Og er det bare meg som har det slik?
Gjest Marlo Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Jeg kjenner ikke så mye jeg heller om jeg bare sitter på topp og ikke gjör så mye mer. Pröv ulike bevegelser etc, slik at du enten kjenner mer av selve penetreringen, eller så du får stimulert klitoris. Finnes mange måter å ri på, mange måter hvor man også kjenner ganske så mye =) Pröv og vär leken =)
Gjest Sandbekken Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Hei Når jeg rir med slike opp og ned bevegelser som mange jeg har snakket med sier er den "korekte måten" så kjenner jeg ikke så mye. Det jeg har gjort er å kutte ut hele den bevegelsen, sex er jo ikke bare inn og ut (bokstavelig talt) og heller ikke rett og galt! Jeg har funnet ut at om du beveger deg mer frem og tilbake mot mannen mens du har kuken inni deg kjenner du det kjempegodt! Du kan jo til og med selv peile inn på g punktet, perfekt! Denne stillingen er luksus og du bare får den ordentlig til lykke til
Gjest KateW Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Dersom du lener deg framover, så vil penis stilumere G-punkt. Jeg kommer så det suser i den stillingen.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Jeg merker egentlig mest hvis jeg sitter slik at vi har ansiktene mot hverandre, og jeg lener meg ganske langt bakover. Må støtte meg med hendene på knærne hans for å holde balansen, og blir fort sliten.. Tungt for muskulaturen! Men de få minuttene jeg klarer å holde den stillingen, er det veldig godt.
Gjest KateW Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Sikkert G-punkt det også, gitt. Vi har jo ikke identiske underliv noen av oss. Heldigvis, og derfor tar det tid å finne ut hvor ting er best...
Gjest gjestkvinne Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Okei, jeg er utrolig utforskende når det kommer til sex - og er veldig opptatt av mannens tilfredsstillelse. Så kommer det til riing, med jenta på topp. Er det bare meg der ute, som IKKE kjenner noe når jeg rir? Jeg kan kjenne litt, men ikke halvparten så mye som jeg gjør i andre stillinger. Og når jeg kjenner det lille, så er det når det går sakte og kuken gjerne er langt "der inne". Det gjør jo selvfølgelig til at jeg ikke "trives" så godt på topp. Den eneste grunnen til at jeg gjør det, er for guttenes tilfredsstillelse, ikke min egen. Jeg er heller ikke vid på noen som helst måte (de guttene jeg har vært med har kjent det kjempegodt når jeg rir) så hvorfor kjenner jeg ikke mye? Og er det bare meg som har det slik? Finns mange måter å ri på eller sitte on top på . Du gjør åpenbart noe feil .Prøv å beveg deg slik det er godt for DEG .Prøv deg fram og gni deg mot han .Istede for de der totalt fantasiløse A4 inn og ut bevegelsene - som faktisk ikke alltid gir max stimuli . En "on top " stilling jeg lett får orgasmer i - er når jeg sitter oppå han med ansiktene mot hverandre - og han sitter sittende med oppreist overkropp .Da kan jeg holde meg fast i han .Setter meg godt ned på han med full tyngde ( jeg er nett og lett da : ) Så ror vi -og vugger frem og tilbake og jeg skyter underlivet mot han og gnir meg akkurat som jeg vil mot han . Er utrolig opphissende og klitoris får MAX stimuli samtidig mot han . Men om du misliker å sitte på topp - skal det velll godt gjøres at du er kåt nok til å nyte det ...
Gjest jeglurer Skrevet 9. mai 2009 #8 Skrevet 9. mai 2009 Jeg har prøvd alt. Ikke bare inn og ut, rett opp og ned. Det rett og slett funker bare ikke. Kanskje det er litt psysisk, men det er et lite problem. Altså, jeg klarer å ri mannen til orgasme, men jeg er ikke i nærheten selv. Og mange venninner forteller at riing, er deres ultimate orgasmestilling. Jeg kommer svært lett også, men som nevnt; ikke i nærheten når det kommer til riing. Tror jeg har prøvd alle mulige bevegelser også, det virker bare som om fitta nekter å kjenne noe Hvis jeg kan si det slik
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Enig, "riing"/sitte på topp er bare kjipt. Merker ikke mye og det er bare så kjedelig og slitsomt og ragge fram og tilbake der oppe. Kjipe saker.
Gjest womenwomen Skrevet 10. mai 2009 #10 Skrevet 10. mai 2009 Jeg merker egentlig mest hvis jeg sitter slik at vi har ansiktene mot hverandre, og jeg lener meg ganske langt bakover. Må støtte meg med hendene på knærne hans for å holde balansen, og blir fort sliten.. Tungt for muskulaturen! Men de få minuttene jeg klarer å holde den stillingen, er det veldig godt. Ja når du lener deg litt bakover - får du extra godt trykk på g-punktet ...da penisen hans trykker ekstra godt mot det da - logisk . Liker når mannen selv liksom presser pikken oppover mot fremfre skjedevegg når han støter ( opp mot nalvlen )Da gjør han det bevisst . Det kan likesågodt også gjøres i misjonærstillingen .
Frk Johansen Skrevet 10. mai 2009 #11 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er som deg, kommer superlett i alle andre stillinger enn den, men mannen digger det så jeg gjør det jo for han... MEN har du prøvd å snu deg så du sitter med ryggen til han?? DA kommer jeg mye lettere, også får typen se på rompa mi, noe han digger også. Litt av hvert må til
Gjest Shelob Skrevet 11. mai 2009 #12 Skrevet 11. mai 2009 Synes også det er lettest å knipe i den stillinga. Lettere å bruke musklene rett og slett.
Gjest brutal_mann Skrevet 11. mai 2009 #13 Skrevet 11. mai 2009 Om du rir han av og til for å tilfredstille han, hva er da problemet? Hvorfor MÅ du kjenne noe i den stillingen? Det finnes jo et hav av andre måter å knulle på. Fordi om andre kommer som en foss av å ri så betyr ikke det at du MÅ det samme.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #14 Skrevet 11. mai 2009 Folk er forskjellige, noen kommer lettere i den stillingen, andre i en annen...ikke noen fasit på "hvordan komme". Alle funker ulikt.
Gjest jeglurer Skrevet 14. mai 2009 #15 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har aldri sagt at jeg MÅ komme. Bare kjipt å ikke kjenne noe. Jeg har prøvd å reverse cowgirl og hele pakka, det funker ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå