Gå til innhold

Barbering - Vi menn pusher jentene for hardt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vokser og barberer av fri vilje, fordi jeg liker følelsen av å ha glatte legger og velfrisert mus (var det det dere kaller den her inne?), og fordi jeg ser ut som kona til Julius hvis ikke.

• Liker 1
  • 18 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 19.4.2002 den 10.31, Gjest Anonymous skrev:

Bortimot halvparten av innleggene fra jenter på diverse sex-sider på nettet, handler om problemer med hårvekst og om barbering.

Stakkars, de sliter jo livet av seg med dette styret! Ene og alene for å tilfredstille menns krav. For det første syns jeg dere kvinner bør drite en lang marsj i våre krav, og vi menn bør dessuten bli såpass voksne at vi ikke pusher jentene til å fjerne hår over hele kroppen. Bortsett fra oppå hodet da, av en eller annen merkelig grunn, så krever vi at de SKAL ha hår der....

Bortskjemte "guttunger" bør få en holdningsendring til dette tøyset som vi pålegger jentene!

Hilsen Jørgen

Det er ikke bare for dere guttas skyld. Jeg har barbert meg fra første stund jeg oppdaget hår på musa. Mamma lærte meg og barbere meg under amene, og da var det jo lett å videreføre det til fitta. 
Jeg synes det ser mye lekrere ut uten hår. Jeg er selv bifil, og det er jo mye bedre å slikke ei mus uten hår. Det samme gjelder jo for ballene til dere gutter. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det for min egen del og jeg er mann. 

Anonymkode: 9226f...2b1

AnonymBruker
Skrevet

I og med at denne tråden er 8 år gammel håper jeg Jørgen har blitt voksen nok til å innse at ingen "tvinges" til å barbere seg, må være det ytterst dummeste jeg har hørt denne uken..😅

Skjønner ikke helt hvorfor "sørlandsjenta02" følte for å dra frem en då gammel tråd..

Selv så barberer jeg meg, bein, under armer og kjønnshår vinter som sommer, singel som i et forhold. Å ha glattbarbert legger eller andre plasser er det beste jeg vet. Både føler jeg meg bedre, onanerer mer, synes jeg selv ser bedre ut og trives best med det. Hva andre menn og kvinner gjør er fullstendig irrelevant sånn sett, men jeg liker og foretrekker selv en mann som ikke har full busk mellom beina sine...  

Anonymkode: 2e528...922

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I og med at denne tråden er 8 år gammel håper jeg Jørgen har blitt voksen nok til å innse at ingen "tvinges" til å barbere seg, må være det ytterst dummeste jeg har hørt denne uken..😅

Skjønner ikke helt hvorfor "sørlandsjenta02" følte for å dra frem en då gammel tråd..

Selv så barberer jeg meg, bein, under armer og kjønnshår vinter som sommer, singel som i et forhold. Å ha glattbarbert legger eller andre plasser er det beste jeg vet. Både føler jeg meg bedre, onanerer mer, synes jeg selv ser bedre ut og trives best med det. Hva andre menn og kvinner gjør er fullstendig irrelevant sånn sett, men jeg liker og foretrekker selv en mann som ikke har full busk mellom beina sine...  

Beklager mente 18 år gammel tråd😆 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Bortimot halvparten av innleggene fra jenter på diverse sex-sider på nettet, handler om problemer med hårvekst og om barbering.

Stakkars, de sliter jo livet av seg med dette styret! Ene og alene for å tilfredstille menns krav. For det første syns jeg dere kvinner bør drite en lang marsj i våre krav, og vi menn bør dessuten bli såpass voksne at vi ikke pusher jentene til å fjerne hår over hele kroppen. Bortsett fra oppå hodet da, av en eller annen merkelig grunn, så krever vi at de SKAL ha hår der....

Bortskjemte "guttunger" bør få en holdningsendring til dette tøyset som vi pålegger jentene!

Hilsen Jørgen

Ingen som noensinne har pushet meg til noe. Jeg velger selv å barbere meg fordi jeg liker det best.

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Hilsen Jørgen

Ikke ta meg med i "vi menn" gjengen din. Blir jeg spurt så svarer jeg at jeg foretrekker glattbarbert kvinnekjønn eller en søt liten flystripe - jeg syns heller ikke det er særlig tiltrekkende med hår under armene på kvinner. Men hey, dette klarer de flesete jenter og kvinne å velge selv- jeg svarer kun når jeg blir spurt..... Jeg har lest mange tråder på temaet her inne og mitt inntrykk er at en god del av jenter og kvinner, kanskje over halvparten, selv foretrekker minst mulig kroppshår. La folk bestemme selv.

Hvor har du det fra at "vi menn pusher jentene for hardt" ? når det kommer til fjerning av kroppshår?  Og til dere jenter og kvinner, føler dere at vi menn krever dette? 

Skrevet (endret)

Tror ikke du kommer til å få noe svar, naken gartner, siden det er en av mange, mange tråder fra 2002 som er necromancet tilbake i live av Sørlands"jenta"02.

Endret av merlz
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 19.4.2002 den 10.37, Tusenfryd skrev:

Heia Jørgen. Det er nok Barbiedkkesyndromet det. Guttunger vil ha Barbiedukker, menn vil ha kvinner.

Selv er jeg meget fornøyd med å ha glatte legger, men hadde mannen min forlangt det hadde jeg nok endt opp med hårete legger på trass. Og hadde han antydet at jeg måtte barbere musa, hadde jeg forlangt å få barbere pungen hans med barberkniv. I fylla.

Men for mitt eget velvære og egen glede, så er det meste greit. For det smitter vet du. Selvtillit og at man er fornøyd selv, det er det beste menn vet tror jeg. I hvert fall min mann. Og det er egentlig alt jeg trenger å vite.

Klem fra Tusenfryd hoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-04-19 10:38 ]

Har du virkelig vært aktiv på KG siden 2002????

Anonymkode: 2daf8...1fc

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du virkelig vært aktiv på KG siden 2002????

Anonymkode: 2daf8...1fc

BESØKTE SIDEN SIST
Oktober 9, 2009

Anonymkode: df2f1...5e0

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Mysticgirl skrev:

Ingen som noensinne har pushet meg til noe. Jeg velger selv å barbere meg fordi jeg liker det best.

tviler på at du barberer deg hele året.

Anonymkode: feb3e...87d

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Ikke ta meg med i "vi menn" gjengen din. Blir jeg spurt så svarer jeg at jeg foretrekker glattbarbert kvinnekjønn eller en søt liten flystripe - jeg syns heller ikke det er særlig tiltrekkende med hår under armene på kvinner. Men hey, dette klarer de flesete jenter og kvinne å velge selv- jeg svarer kun når jeg blir spurt..... Jeg har lest mange tråder på temaet her inne og mitt inntrykk er at en god del av jenter og kvinner, kanskje over halvparten, selv foretrekker minst mulig kroppshår. La folk bestemme selv.

Hvor har du det fra at "vi menn pusher jentene for hardt" ? når det kommer til fjerning av kroppshår?  Og til dere jenter og kvinner, føler dere at vi menn krever dette? 

Tror ikke du hat fått med deg hvor stor tabu kroppshår på jenter er. 🙄 Det er jo interessant at menn blir SJOKKERT om de ser et par kvinnelegger som er ubarbert f.eks. som om "omg, hun der har gjort et ekstremt feministisk grep!" eh, nei hun har bare ikke barbert seg. Hva er det som er ekstremt med å være naturlig? 

Anonymkode: bbd71...37d

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

tviler på at du barberer deg hele året.

Anonymkode: feb3e...87d

Ja du får lov å tvile, det er din rett 😅 Men jeg lyver da ikke om det. Jeg liker meg selv glatt, bare ikke på hodet. Der skal det være langt hår :) 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Ja du får lov å tvile, det er din rett 😅 Men jeg lyver da ikke om det. Jeg liker meg selv glatt, bare ikke på hodet. Der skal det være langt hår :) 

Jeg tror mange menn her inne drømmer om din «bald pussy» 😛

Anonymkode: a9e08...76c

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror mange menn her inne drømmer om din «bald pussy» 😛

Anonymkode: a9e08...76c

🙄

Anonymkode: 6ed76...5dc

Skrevet

Jeg synes alle skal få gjøre som de vil. Om noen gutter synes jenter skal barbere seg så er det greit. Om noen kvinner ikke vil barbere seg så er det greit. Om noen gutter synes jenter ikke skal barbere seg er det også greit. Om noen kvinner vil barbere seg så er vel det også greit. 

Det er jo i grunn fint at en mann sier at andre menn ikke skal kreve noe av kvinner. Hva gjør du selv da mister man? Barberer du deg? Føler du deg fri til å gjøre som du vil? Hvorfor tenker du så mye på jentene? 

Her spør jeg i grunn meg selv også.

Skrevet

Hilsen Jørgen

Hei, Jørgen! Enig, men vi damer må også slutte å bruketid på folk som ikke er verdt vårtid og oppmerksomhet. Det gjelder menn også. Jeg barberer meg gjerne både her og der, men hadde ikke giddet en mann som fikk sammenbrudd om det ikke ble gjort en dag. 

Når det er sagt, tror jeg at damer skaper mye av dette presset selv. Min kjære synes jeg er fin når jeg selv mener jeg ser ut som et takras. Vi må slutte å dømme oss sjøl så hardt og være snillere med hverandre. 😊

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er rart at så mange kvinner liker å være barbert. Har prøvd det selv noen ganger, men liker det ikke. Det vokser fort ut og klør som f..... Ubehagelig med de korte "skjeggstubbene" før det vokser ut igjen. Også nuppene da. Dessuten liker jeg ikke å være helt glatt der nede for jeg får en klam følelse av det. Mye bedre og luftigere med hår. Har også lest at det er sunnere med hår. Å barbere øker risikoen for sopp og irritert hud der nede. Synes denne trenden er dum og merkelig, og håper den går over til slutt. 

Anonymkode: d17a2...3be

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes denne trenden er dum og merkelig, og håper den går over til slutt. 

For noen handler det om å følge en trend, for andre (de fleste vil jeg tro), handler det om et valg ut fra hva man liker best.

Skrevet

Har heller aldri pushet noen til å barbere seg, men jeg har flere ganger hørt at de har vokset seg for min del. De har hørt jeg liker det... og faktisk har jeg i et par tilfeller betalt for voksingen også... Det er iallefall blitt populært☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...