Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hei, Kom til aa tenke paa en ting.. Brudeparet er vel de foerste som gaar ut av kirken etter vielsen og saa foelger gjestene etter. Eller husker jeg helt feil naa.. Ser naa for meg at det blir litt stusselig aa gaa ut og vare de foerste og maatte vente paa gjestene!
Malum Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Det er ikke så innmari mye spennende som foregår inne i kirken når dere har gått ut, så dere slipper nok å stå der i ensomhet veldig lenge.
Chiquita Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Dere stopper på kirketrappa og hilser på alle gjestene når de er på tur ut, f.eks. Og jeg regner med at forloverene følger ganske tett etter dere (og de andre også), så alene står dere nok ikke så veldig lenge nei
Gjest Papirkurven Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Tenk så kjekt å få ett minutt til å kline hemningsløst med den nye mannen din UTEN tilskuere!
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Dere stopper i døråpningen til kirken og tar imot gratulesjoner fra alle som kommer bak dere. De kommer som regel hakk i hel. Når alle gjestene har gått ut og står klare til å ta bilder, stiller dere opp til fotografering på kirketrappen og får da på en måte gått ut og bli tatt i mot av alle sammen.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 De kirkebryllup jeg har vært i stopper brudeparet i våpenhuset/gangen mellom ytterdøren og kirkerommet og hilser på alle som var i kirken. (også de som ikke er invitert, men drar i kirken for å se brudeparet bli gift) på den måten kommer alle gjestene ut før brudeparet og man får de tradisjonelle brudepar på kirketrappen bildene. Har også vært i et hagebryllup, her stilte brudeparet seg også opp for å hilse på gjestene (ikke på trappen, men på et sted der alle gikk forbi)
LindaM Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Tenk så kjekt å få ett minutt til å kline hemningsløst med den nye mannen din UTEN tilskuere! He he ikkesant? Gleder meg!!
noffi Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 He he ikkesant? Gleder meg!! Det hadde vært noe det. Blir vell ingen klining på oss nei. får vell tusen tanter som skal kysse og klemme å gratulere. så i våpenrommet blir vell vi stående... hehe:D gleder meg til brylluppet:D
Lilly-L Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 De kirkebryllup jeg har vært i stopper brudeparet i våpenhuset/gangen mellom ytterdøren og kirkerommet og hilser på alle som var i kirken. (også de som ikke er invitert, men drar i kirken for å se brudeparet bli gift) på den måten kommer alle gjestene ut før brudeparet og man får de tradisjonelle brudepar på kirketrappen bildene. Har også vært i et hagebryllup, her stilte brudeparet seg også opp for å hilse på gjestene (ikke på trappen, men på et sted der alle gikk forbi) Våpenhuset har også jeg erfart og det skal vi også gjøre. Man skal jo liksom komme sist ut på kirketrappen og ikke bare bli stående der etter å ha hilst på sistemann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå