Gå til innhold

For lite kcal i dag


Gjest Gjest953

Anbefalte innlegg

Gjest Miley

I dag har jeg bare fått i meg 650 kcal da jeg er syk. Jeg skal ligge på 1300 kcal om dagen, har det noe å si at jeg ikke får i meg mer en halvparten i dag? Er redd hele forbrenningen skal stoppe, men den gjør vel ikke det av en dag? :sjenert:

edit: skrivefeil

Endret av Miley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler paa at det spiller noe rolle for en dag eller to. Men kan vaere du foeler deg ekstra sulten naar du er bedre igjen, og da tror jeg det er lurt aa spise litt ekstra saa kroppen faar hentet seg inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke, det snakkes om at man går i sparebluss hvis man ligger for lavt, men da er det snakk om å ligge for lavt i lang lang tid. Man skal høre på kroppen litt også, hvis den ikke orker mat i dag er det sikkert riktig å ikke presse i den noe.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar ikke mer skade på å spise så lite enn at kroppen din ikke får den næringen den trenger for å bekjempe bakteriene som herjer i kroppen din. Prøv å spise litt energitett mat nå som du er syk kanskje?Ikke telle så mye kalorier nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppegående igjen i dag, så det ble kun med den ene dagen, heldigvis :)

Lite skade skjedd da, men til neste gang, fokuser bort fra kaloritelling og tenk heller at du skal gi kroppen godt med næring og væske sann at den kan kjempe kampen mot bakteriene for å gjøre deg frisk. Uten mat og drikke er det vanskelig...

Endret av Lotte27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miley
Lite skade skjedd da, men til neste gang, fokuser bort fra kaloritelling og tenk heller at du skal gi kroppen godt med næring og væske sann at den kan kjempe kampen mot bakteriene for å gjøre deg frisk. Uten mat og drikke er det vanskelig...

Nå telte jeg heller ikke kalorier i går, men spiste det jeg ville. Likevel ble det så få. Det var det som var problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå telte jeg heller ikke kalorier i går, men spiste det jeg ville. Likevel ble det så få. Det var det som var problemet.

Forstår, teller ikke kalorier selv, derfor jeg bare kommenterte at du ikke burde gjøre det under sykdom, men det er vel lettere for deg å ha en viss oversikt på inntaket når du selv teller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...