Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gikk over til lavkarbo diett for et år siden, fordi jeg fikk så ustabilt blodsukker av høykarbo produkter. Jeg harmye mer energi, og blodsukkeret føles mer jevnt. Men alikevel opplever jeg ofte at blodsukkeret faller veldig.

Det kan riktignok være når det er en stund siden jeg har spist. Men trodde alikevel ikke det var vanlig med så krafitge symtomer. Jeg kan bli akutt veldig veldig trett, veldig ukonsentrert, synet blir mer uklart, jeg føler også ofte forvirring og uro. Spiser jeg karbohydrater da, blir det fort bedre.

Er dette vanlig?

Hvis jeg ikke spiser kveldsmat har jeg veldig urolig søvn, kan ha merkelige drømmer, våkne opp på natten og ikke huske hvem jeg er osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...