Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hva syns dere gutter om når vi rir dere, er det like digg for dere som oss. For min del er det orgasmegaranti når jeg er på topp.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Aldri hatt sex, men drømmer alltid om at dama ligger øverst så tror jeg foretrekker det.
Gjest Gutt22 Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Aldri hatt sex, men drømmer alltid om at dama ligger øverst så tror jeg foretrekker det. Digger det
Gjest Gjest_Harald_* Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Liker best å ha litt kontroll selv, så foretrekker å være den som er øverst ;-)
Gjest JEnte på 18 Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 JEg liker ikke å være på topp, er det noe jeg liker så er det at gutten tar meg bakfra eller tar meg hardt forfra. Jeg liker å bli "brukt", å kjenne at mannen har makten. Jeg har ikke noe imot å vær på toppen, men jeg syns det blir litt kjedelig. ikke like mye kraft i det.
Gjest Lynna 34 Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 JEg liker ikke å være på topp, er det noe jeg liker så er det at gutten tar meg bakfra eller tar meg hardt forfra. Jeg liker å bli "brukt", å kjenne at mannen har makten. Jeg har ikke noe imot å vær på toppen, men jeg syns det blir litt kjedelig. ikke like mye kraft i det. Helt enig med deg!
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Personlig liker jeg alle stillinger, men det er nok den stillingen jeg liker minst tror jeg. Liker å kjøre på som regel. De eneste gangene jeg liker at dama har "Kontrollen" er når jeg blir ronka eller sugd.But thats me
Eplefe Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Ææh. Være på topp er skummelt. Mannen får jo utsikt til alt jeg ikke liker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå