Troyamin Skrevet 7. mai 2009 #1 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, er det noen flere "jenter" enn meg som driver på med bil/motorsport? Selv kjører jeg biltrial. Har ikke fått startet årets sesong pga trøbbel med bilen, men skal enten kjøre i original eller standard klassen. I tillegg til biltrial kjører jeg Land Rover. Og siden LR av eldre type ofte må skrus på, så forsøker jeg å lære mest mulig om bilskruing. Har LR manualen som sengelektyre, hehe Har også en amcar stående i låven, og den skal jeg lære å sveise rust på. Mitt restaureringsobjekt :D Hvorfor er det så få jenter som er inni motorsportmiljøet? Er det fordi det passer oss best å se etter ungene når mannen kjører? Eller er det fordi vi ikke tør? Jeg merker at jeg er blitt en mye bedre sjåfør etter å ha kjørt "i heia" med LR`n. Da fikk jeg et større begrep om hvordan bilen er. Lærte mye om størrelse og plasering av hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 7. mai 2009 #2 Del Skrevet 7. mai 2009 Det blir jo bare fler og fler da. Selv driver jeg ikke med motorsport, men jeg er lastebilsjåför og jeg ser at det begynner å bli ganske mange jenter innenfor yrket. Tror kanskje jenter tidligere ikke har turt, men at de er blitt töffere nå. Også har det jo endel med interesser å gjöre da...alle er forskjellige og slik er det jo bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 7. mai 2009 Selv driver jeg ikke med motorsport, men jeg er lastebilsjåför og jeg ser at det begynner å bli ganske mange jenter innenfor yrket. Også har det jo endel med interesser å gjöre da...alle er forskjellige og slik er det jo bare. Jeg holder på med lastebil/buss lappen for tiden. Fikk høre av kjørelæreren at jenter ofte var bedre sjåfører fordi vi har større samvittighet enn mange gutter. Så vi kjørte deretter. Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå