Gå til innhold

ÅÅÅHH!!! !#%&¤"#%&!


starie

Anbefalte innlegg

Vi hadde kjøpt kyllingfilet som skulle lages nå til kvelds, men da jeg åpner pakken er den faen meg surere enn ett par brukte gymsokker.

Gjett om jeg er forbanna! :evil:

Ikke har vi kvittering heller, så det spørs om vi får pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt får dere pengene tilbake, den er vel datostemplet?

Føler med dere, ring etter pizza eller annen digg take away!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er datostempel på, men det hjelper ikke om vi drar ned for å bytte den når vi ikke har kvitteringen da.

Og jeg som var så glad i dag!

(i tillegg er det selvfølgeligvis en kilos pakke til 140kr)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan butikk er dette da? Jeg pleier aldri ha problemer bytte varer uten kvittering på matvarebutikk, ikke det at det skjer så ofte da. Men har byttet på Rema, Meny og den lokale nærbutikken uten problemer. De pleier ikke være så vanskelige når de ser at varen er ødelagt og datoen er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Er det kyllingfileter fra et firma på Gjøvik med 4 i pakken?

Har hatt en sånn opplevelse med en pakke derfra- luktet råttent sjøvann +++!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kyllingfilet fra Prior. Såkalt "økonomipakke".

Vi stikker ned på mandag og prøver å bytte den. Den stinker dritt allerede, blir sikkert en interessant lukt til mandag ja..

Jeg fant kyllingfilet i frysen som jeg nå tiner. Jeg SKAL ha kylling i dag, om det så tar 3 timer å tine den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zirine

Du skal bare prøve starie.

Jeg fikk byttet 4 nakkekoteletter engang. Eller dvs, jeg byttet de ikke engang, jeg hadde spist dem :)

Det hadde seg nemlig sånn at jeg kjøpte disse kotelettene (pakket i butikken). Da jeg kom hjem var 2 av disse kotelettene nesten bare bein - ikke mye å spise der vettu.

Neste dag gikk jeg ned på Meny og sa det som det var - det var noen dritkoteletter - bare bein, men jeg var jo sulten, så jeg spiste dem. Hadde ingen krav, men ville bare at de skulle vite det.

Ingen problem, sa fyren. Det er viktig at du er fornøyd. Enden på visa var at jeg fikk 4 nye koteletter PLUSS 50 kr (tror jeg det var) som plaster på såret.

Da blei jeg så glad

:alltid sulten:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET er service det.

Håper de er like snille her...

Kyllingfileten fra frysen er straks klar :D

Nå ble jeg glad igjen likevel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skåret opp den tidligere frosne kyllingfileten og den ligger i marinade :D YEEEEII :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tandoori Chicken du skal spise?  :D

JA! :D Gleder meg.. :) Skal sette på risen og steke kyllingen nå. 20 minutter til det er mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Åååh, det er så himmelsk godt.

Spesielt den sausen som kyllingbitene ligger i ved servering, å blande den med risen til en guloransje suppegrøt er bare MMM! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! NAMME!

Bare 7 minutter til maten er ferdig nå :D Alt er klart, venter bare på risen. Også er det viktig å tyvsmake underveis, uten at sambo ser det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God appetitt og god fornøyelse.

Og sur mat kan du bytte uten kvittering. Har ihvertfall aldri hatt problem med det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat det samme skjedde med meg på fredag Starie.

Åpnet pakken - og kjente med en gang en utrolig kvalmende lukt fra kyllingen. (Prior det også).

Vurderte å bytte den dagen etter, men det luktet så grusomt at jeg måtte ut i søppelkassen og kaste hele greia.

Hele huset luktet lenge etterpå - hjalp ikke akkurat på matlysten.

Kanskje man må holde seg til ferdigstekt kylling nå i varmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...