FantasDick Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Til hverdags bruker jeg concealer, foundation og finishing powder fra Everyday Minerals, og mascara. Til fest bruker jeg det ovennevnte, men gjerne øyeskygger, eyeliner og rouge i tillegg. Sminker meg ikke hver dag heller, så jeg synes ikke at jeg bruker så mye, egentlig.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Concealer, foundation, blush, en nesten-usynlig øyeskygge, og øyenbrynsfarge fra Everyday Minerals/ID. Mascara og ofte litt eyeliner, og lipgloss.
Gjest Wacmoc Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Sminker meg ikke hver dag, men ca annahver. Når jeg sminker meg bruker jeg hvertfall Kanebo pudder, mascara, litt eyeliner innimellom. Til fest blir det mer mascara, øyenskygge og eyeliner
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 mascara til hverdags, kanskje concealer, til fest så pleier jeg å ta litt mer... Jeg får så lett kviser hvis jeg bruker sminke over hele ansiktet, og det er jeg jo ikke interesert i, så da går jeg heller uten. Har pen hud og lite ringer under øynene så da er det ikke så stort problem, desuten har jeg 2 barn og dårlig tid, så da faller sminking bort av seg selv :D
Megana Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Ansiktskrem, eyeliner, øyenskygge, mascara og til tider lipgloss (ellers bare leppepomade)
Ambivalent Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 På en vanlig dag: Fuktighetskrem Lipbalm Mineralfoundation (trenger ikke concealer) To stk øyenskygger (en gyllen med skimmer, en mørkere brun i globallinjen) Blush Sort mascara Foretrekker helt naturlig sminke.
Pjukset Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Til hverdags: Mascara og litt øyenbrynsfarge. En lett foundation nå og da, øyenskygge en sjelden gang.
Purple Diamond Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Bruker bare Max Factor Masterpiece Max mascara (by the way den beste jeg har prøvd!), YSL concealer og The Body Shop løspudder på nese og hake. Har jeg tid og føler for det, bruker jeg øyenskygge
angeleyes Skrevet 7. mai 2009 #10 Skrevet 7. mai 2009 til hverdags bruker jeg kun mascara og noen ganger eyeliner. På fest blir det gjerne fondation, øyenskygge og lipgloss i tillegg.
Whitechick Skrevet 7. mai 2009 #11 Skrevet 7. mai 2009 Jeg bruker concealer (av og til), foundation, øyenskygge, mascara, øyenbrynspenn, pudder og blush + leppestift eller en farget lipgloss som matcher resten. Til fest bruker jeg det samme bare mer knæsj farger (som matcher klærne mine)... Jeg brukte eyeliner en stund og men det har jeg slutta med akuratt nå for jeg hadde en infeksjon i øyet. Ikke akuratt veldig kult å drive og sminke på infeksjonsklumpen i øyet! haha ;D
Gjest Talula Skrevet 7. mai 2009 #12 Skrevet 7. mai 2009 Nja, det varierer litt, men hvis jeg først skal sminke meg så bruker jeg vanligvis: mascara øyenskygg(er) eyeliner noen ganger lipbalm/gloss/leppestift primer concealer mineralfoundation blush pudder.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #13 Skrevet 7. mai 2009 Vanligvis bruker jeg minerafoundation, concealer, litt rouge, øyenbrynsfarge, sort eyeliner over og under øynene og sort maskara.
Anglofil Skrevet 7. mai 2009 #14 Skrevet 7. mai 2009 Jeg bruker kun mascara. Er ikke veldig glad i å sminke meg. Mvh Yvonne
Vera Vinge Skrevet 7. mai 2009 #15 Skrevet 7. mai 2009 Hver dag: *mineralfoundation *naturlig beige øyenskygge *maskara *øyenbrynsgelé *lipgloss med litt farge Jeg syns ikke jeg ser spesielt sminket ut, men jeg syns det er ok å ha på litt når jeg skal på jobb. Til fest bruker jeg også rouge, mer farget øyenskygge, maskara med mer volum, lipliner/leppestift under lipglossen og evt. eyeliner.
Frøken T Skrevet 7. mai 2009 #16 Skrevet 7. mai 2009 Bruker vanligvis bare mascara. Iblant bruker jeg også foundation og pudder. Matis ;o)
Quirky Skrevet 7. mai 2009 #17 Skrevet 7. mai 2009 Primer, foundation, eyeliner og mascara, og highlighter når jeg gidder. Til fest blir det mye mer, gjerne kraftig øyensminke og lysreflekterende pudder i tillegg, men sjelden noe på leppene, siden jeg spiser leppeprodukter opp med en gang.
vesla86 Skrevet 7. mai 2009 #18 Skrevet 7. mai 2009 Oi, nå følte jeg plutselig at jeg bruker veldig mye sminke! Skal vi se, stort sett hver dag jeg skal ut av huset: - mineralfoundation + concealer - lys beige øyenskygge + evt. farget øyenskygge i tillegg - eyeliner, det er jeg helt avhengig av - mascara - rouge/solpudder når jeg føler for det Føler meg mest vel med sminke, dekker det jeg vil dekke og fremhever det jeg vil fremheve. Til fest blir det som regel litt ekstra på øynene. Bruker aldri lipgloss og sånt.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #19 Skrevet 7. mai 2009 Oi, nå følte jeg plutselig at jeg bruker veldig mye sminke! Samma hvor mye sminke man bruker, så lenge det ikke SER mye ut;) Man kan sminke seg naturlig og pent selvom man bruker mye stæsj, samtidig kan man se oversminka og fæl ut hvis man bare bruker litt for mye eyeliner eller rouge. Så det er HVORDAN man bruker sminken som teller, ikke HVOR MYE;)
Cammiebella Skrevet 7. mai 2009 #20 Skrevet 7. mai 2009 Jeg bruker endel produkter, men det ser ikke veldig sminket ut: primer, concealer, foundation, mineralpudder, øyenbrynsfarge, øyeskyggeprimer, øyenskygge, eyeliner, mascara, rouge (lipliner og leppestift, ikke hver dag) og lipgloss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå