Gjest hawki Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 lurer på om det er mulig for oss gutter/menn og miste sexlysten? hvis det går, hvordan? Jeg begyner og bli møkk lei av sexlysten min nå! jeg kan si at jeg enda er ung og ferdig for lengst med puberteten og di greiene dær, men nå i det siste så har jeg hatt så veldig høy sexlyst. jeg har en fantastisk kjæreste, og vi har det helt supert sammen! sexen er også utrolig bra, men det kunne kanskje skjedd litt oftere. Det er liksom de gangene hvor jeg tar initativet, noe som jeg gjør vær gang det blir sex, så får jeg "jeg er sliten" "jeg er trøtt" "jeg årker ikke nå". Sikkert noen som kjenner seg igjen? selvfølgeli vil jeg ha sex med kjæresten min, men når hun ikke alltid vil så er det ikke noe stas for meg. Jeg er veldig opptatt av at hun vil ha sex når vi har sex liksom. Kanskje noen som kan komme med noen tips til meg? Hadde vært greit om hun og tok initativet til sex noen ganger, og ville ha sex litt oftere. Nå vil jeg egentli ikke mase på henne om mere sex, så nå vil jeg forsøke og få sexlysten min til og forsvinne. Jeg er 17, og hun er 16, å jeg vet ikke hvordan det er med jenter i den alderen. Hvis jeg vil ha mere sex så vet jeg at masing ikke er tingen ivertfall!
Gjest Gjest_mann38_* Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Dette er sikkert bare fleip... men jeg skal gi deg et seriøst svar: Løøøøøøøøp... kom deg unna.... Når hun begynner sånn når hun er 16... ai ai....
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Du kunne jo prøve å gjøre noe romantisk.. Som inkluderer sjokolade. Sjokolade skal visstnok øke sexlysten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå