Gjest jente15 Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Jeg er 15 år, kanskje småe pupper. Har noen gutter etter meg fordi da ikke at jeg bryr meg om de småe puppene (synes faktiskt A-B er veldig pent, og er pent uten BH). Men det er litt kjipt, fordi moren min har veldig store pupper, også søstrene mine, som er eldre. Faren min elsker store pupper, så jeg tror jo egentlig at alle guttene er som han :-P.. men når jeg ser tv med han, så sier han plutselig om damene på tv som har omtrent like store pupper som meg, om hvor stygge de er. men de er jo kjempe vakkre, men han tenker jo bare på puppene.. så da tenker jo jeg, synes faren min at jeg er stygg?
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Tror virkelig ikke faren din synes du er stygg !! Han er bare mann og tenker nødvendigvis ikke over hva han sier... he he Og han tenker nok definitivt ikke i de baner når det gjelder sin egen datter !!!! Håper du klarer å bli fornøyd med det du har fått utdelt fra naturens side og mye kan endre seg siden du bare er 15. Mye skjedde med min kropp fra 15 til ja... 30
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 du skal bare utvikle mjølk når du blir drektig, ellers er pupper dysfunksjonelle, så takk deg til et flatbryst, veldig praktisk om du skulle begynne med bueskyting f.eks.
Cuckold Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Kanskje faren din har en forkjærlighet for store pupper, men det hadde vel vært mye verre om det var en gutt du var forelsket i som bare likte store? Faren din skal du jo uansett ikke ha sex med, så hans preferanser betyr vel mer for moren din ville jeg tro. Du har forresten helt rett, det er mange menn som synes små pupper er veldig pent. Selv har jeg liten tiss og synes faktisk det er penere enn en stor slamp, selv om det selvsagt ikke er helt parallelt.
Torine Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Ikke bekymre deg du, du er jo bare 15 år. Jeg syns at små pupper er like flott som store, men som vi alle vet henger det mye sammen med vekta og utvikling. Husker når jeg var 15 og veide 45 kg, hehe lenge siden. Gikk fra a-cup til c-cup etter 5 år og 10 kg til på kroppen. Ønsker meg gjerne tilbake til B-cup og 50 kg, men man må bare elske den kroppen man har:)
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 De må jo selvfølgelig begynne ett sted, de er ikke bare plutselig store, må vokse...
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 HVis både din mor og søster har store pupper er sjangsen VELDIG stor for at du også kommer til og få store. Sånt er arvlig.. Husk du er bare 15 år og er nok ikke ferdig utviklet før om 5 år.
Pialill Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 De må jo selvfølgelig begynne ett sted, de er ikke bare plutselig store, må vokse... Du har enda god tid å utvikle deg på=) mange som ikke er fult utviklet før de er 20=) Jeg har ikke noe særlig med pupper heller(varierer fre B til C-cup), men har lært meg å elske at jeg kan gå uten bh uten at det gjør noe=) Dessuten slipper vi jo ryggproblemer, å måtte gå i spesialbutikker for å få stor nok bh og alt det tullet som fører med store pupper
leirbål Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Hei. Faren din synes helt sikkert at du er det vakreste som finnes. Men han er ubetenksom som kommenterer pupper på den måten. Han tenker nok ikke over at du har pupper engang. Derfor kan han si de tingene som han gjør. Veldig mange fedre klarer ikke å se at døtrene blir store. De fortsetter å være småpiker i deres øyne. Faren din er nok litt sånn. Men at synes du er vidunderlig, det tviler jeg ikke på. Når det gjelder gutter er det veldig forskjellig hva de liker. noen liker best store, noen liker små. Men de fleste forelsker seg i ei jente uavhengig av puppene. Og da vil akkurat de puppene hun har være perfekte. Fordi de sitter på den jenta de er forelsket i. Så du vil nok få veldig mange beundrere enten du har a-b cup og beholder det, eller om du vil forandre deg og få større pupper etterhvert som du vokser til. og den størelsen du har nå, sier ingenting om hva du vil få som voksen. Jeg vet om ei som gikk fra liten a cup i tenårene, til c-d cup.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #10 Skrevet 6. mai 2009 Hei. Er selv jente på 16, synes du er heldig, jeg. Fikk mens og måtte begynne å bruke BH i 6 klasse, mange gutter ser nesten ikke noe annet når du har litt større pupper. Trenger ikke ha det minste utringing engang, og har jeg det, får jeg beskjed om at jeg er billig osv, selv om det ikke er dyp utringing. Skulle gjerne hatt små. Du har fortsatt noen år igjen, og om du er sent utviklet, kan det godt være at de vil bli en størrelse du ville følt deg mer komfortabel med (:
Gjest KateW Skrevet 7. mai 2009 #11 Skrevet 7. mai 2009 HVis både din mor og søster har store pupper er sjangsen VELDIG stor for at du også kommer til og få store. Sånt er arvlig.. Husk du er bare 15 år og er nok ikke ferdig utviklet før om 5 år. Ikke nødvendigvis. Alle damene i min famile har forholdsvis små bryster, og jeg har store. Uansett vær glad i de puppene du har, og faren din burde holde seg for god til å sitte og kommentere pupper på tv. Du kan si til ham, at når du sier hun dama er stygg, så sier du at jeg er det. Da sier han helt sikkert at det gjør han ikke. Og da får du si at det er det du hører. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå