Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

er det meg det er noe galt med siden jeg altid vil ha sex. å kvinnen ikke.

Vi har verdens beste sex . hun sier det også når vi har sex. hun spruter feks. som hun aldri har opplevet før . samt kommer på nye måter.

hun er ofte våt . men tar aldri initaivet til sex. å når jeg gjør det så blir det mas og hun gidder aldri.

men når vi først har sex så sier hun ," hvorfor gjør vi ikke det her oftere"

hvorfor si det. om hun ikke mener det.

vi har ikke vært sammen ett år engang.

hva skal jeg gjøre ?

jeg er en person som synes sex er noe av det viktigste i ett forhold.

intimheten alt er bare helt rått. jeg er nok kanskje altfor lidenskaplig. men sånn er jeg.

i begynnelsen så brukte hun å vekke meg med å suge meg eller tre seg på meg.

jeg vil ha tilbake det der. hva skal jeg gjøre.

prøver å prate med henne. men hun sier hun synes det begynner bli ekkelt med alt maset om sex.

forholdet våres er verdens beste med unntak av dette.

men jeg er redd jeg kommer til å gjøre det slutt om hun ikke begynner bli den hun var.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er veldig vanskelig hvis hun ikke vil prate om det, da er det jo umulig å få ordnet opp i dette. Har du fortalt henne hvor viktig dette er for deg? Det virker som kommunikasjonen ikke er så bra siden hun ikke vil prate om det, man må jo kunne prate om problemer i ett forhold. Du kan jo begynne med å ta opp det.

Har dette vart lenge forresten? Hvis ikke kan det jo være at hun går gjennom en periode med lav sexlyst. Det trenger jo ikke vare.

Skrevet
Det er veldig vanskelig hvis hun ikke vil prate om det, da er det jo umulig å få ordnet opp i dette. Har du fortalt henne hvor viktig dette er for deg? Det virker som kommunikasjonen ikke er så bra siden hun ikke vil prate om det, man må jo kunne prate om problemer i ett forhold. Du kan jo begynne med å ta opp det.

Har dette vart lenge forresten? Hvis ikke kan det jo være at hun går gjennom en periode med lav sexlyst. Det trenger jo ikke vare.

5 mnd

Gjest gjestkvinne
Skrevet
Hei.

er det meg det er noe galt med siden jeg altid vil ha sex. å kvinnen ikke.

Vi har verdens beste sex . hun sier det også når vi har sex. hun spruter feks. som hun aldri har opplevet før . samt kommer på nye måter.

hun er ofte våt . men tar aldri initaivet til sex. å når jeg gjør det så blir det mas og hun gidder aldri.

men når vi først har sex så sier hun ," hvorfor gjør vi ikke det her oftere"

hvorfor si det. om hun ikke mener det.

vi har ikke vært sammen ett år engang.

hva skal jeg gjøre ?

jeg er en person som synes sex er noe av det viktigste i ett forhold.

intimheten alt er bare helt rått. jeg er nok kanskje altfor lidenskaplig. men sånn er jeg.

i begynnelsen så brukte hun å vekke meg med å suge meg eller tre seg på meg.

jeg vil ha tilbake det der. hva skal jeg gjøre.

prøver å prate med henne. men hun sier hun synes det begynner bli ekkelt med alt maset om sex.

forholdet våres er verdens beste med unntak av dette.

men jeg er redd jeg kommer til å gjøre det slutt om hun ikke begynner bli den hun var.

Jeg er og glad i sex - men har ikke lyst på sex hver eneste dag ! Har jo mye annet å gjøre - eks husarbeid , rydde så er kl 11 om kvelden og leggetid .Ikke alltid man er våken nok til sex da - men bare vil sove . Hva om DU avlaster henne med husarbeid ? Tar del i arbeidet som må gjøres hjemme på linje med henne og se det som også ditt ansvar å vaske klær og gulv , bære ut søppel osv ? Her svikter min mann meg mye ! Hadde jeg fått litt mer tid til meg selv - ta en dusj , freshe meg opp med ansiktsmasker , hårfjerning , lotion , tid til å pynte meg litt og stelle meg , -så hadde jeg følt meg mye mer opplagt og sexy også .Istede for trøtt og sliten og " ustelt " gratis hushjelp hjemme ...Kanskje hun er innerst inne litt sur på deg - forde du er LAT å gjøre husarbeid til hverdags og hjelpe henne - men tror du fortjener full pakke med suging og hot sex ...når du ikke ellers gidder spille på lag med henne om felles arb.oppgaver hjemme ? Tenkt på det ?

Jeg hadde ikke orket dulle med en mann og skjemme han bort med oppmerksomhet og tid med meg - om han ikke kunne vise hengivenhet tilbake til meg på andre måter også .Og ta del i både gleder og byrder .

Tror nok du har litt sterk sexlyst - om du vil ha hver dag året rundt . Skjønner hun kan oppfatte at hun aldri får 1 dag hvile mellom sex - da blir man lei . Hun gidder neppe stille opp - når hun selv ikke er kåt .Hvorfor skulle hun det ? Tydeligvis klarer du ikke tenne henne like mye lenger - som i begynnelsen .Hun begynner å gå lei ...faresignal når dere er kommet dit - så tidlig .

Min man har ikke lyst på sex hver dag . Heldigvis . Så vi er like sånn sett .Tror det blir vanskelig å finne en dame som orker sex hver eneste dag .Med mindre hun er " arbeidsledig " og har lite annet å gjøre ...

Tror problemet ligger hos deg selv .Du er for krevende for de fleste .Hva med å runke innimellom - og la henne få " fri dager " uten sexmas ? Kanskje hun vil få mer lyst på deg da ?

Skrevet
Jeg er og glad i sex - men har ikke lyst på sex hver eneste dag ! Har jo mye annet å gjøre - eks husarbeid , rydde så er kl 11 om kvelden og leggetid .Ikke alltid man er våken nok til sex da - men bare vil sove . Hva om DU avlaster henne med husarbeid ? Tar del i arbeidet som må gjøres hjemme på linje med henne og se det som også ditt ansvar å vaske klær og gulv , bære ut søppel osv ? Her svikter min mann meg mye ! Hadde jeg fått litt mer tid til meg selv - ta en dusj , freshe meg opp med ansiktsmasker , hårfjerning , lotion , tid til å pynte meg litt og stelle meg , -så hadde jeg følt meg mye mer opplagt og sexy også .Istede for trøtt og sliten og " ustelt " gratis hushjelp hjemme ...Kanskje hun er innerst inne litt sur på deg - forde du er LAT å gjøre husarbeid til hverdags og hjelpe henne - men tror du fortjener full pakke med suging og hot sex ...når du ikke ellers gidder spille på lag med henne om felles arb.oppgaver hjemme ? Tenkt på det ?

Jeg hadde ikke orket dulle med en mann og skjemme han bort med oppmerksomhet og tid med meg - om han ikke kunne vise hengivenhet tilbake til meg på andre måter også .Og ta del i både gleder og byrder .

Tror nok du har litt sterk sexlyst - om du vil ha hver dag året rundt . Skjønner hun kan oppfatte at hun aldri får 1 dag hvile mellom sex - da blir man lei . Hun gidder neppe stille opp - når hun selv ikke er kåt .Hvorfor skulle hun det ? Tydeligvis klarer du ikke tenne henne like mye lenger - som i begynnelsen .Hun begynner å gå lei ...faresignal når dere er kommet dit - så tidlig .

Min man har ikke lyst på sex hver dag . Heldigvis . Så vi er like sånn sett .Tror det blir vanskelig å finne en dame som orker sex hver eneste dag .Med mindre hun er " arbeidsledig " og har lite annet å gjøre ...

Tror problemet ligger hos deg selv .Du er for krevende for de fleste .Hva med å runke innimellom - og la henne få " fri dager " uten sexmas ? Kanskje hun vil få mer lyst på deg da ?

Hmmm.

du er ikke en snill person gitt.kjenner du meg? nei.

vet du hva jeg gjør nei.

jeg lager meste parten av maten. jeg rydder opp etter henne.jeg støvsuger, vasker og rydder ute. maler og gjør forbanna omtrent alt. jeg jobber dobbelt så mye som henne.

så fortell meg hva faen gjør meg til LAT ?

ett godt tips til fremtiden. aldri døm noen du ikke kjenner da.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan hende hun har mindre lyst enn deg?

Eller kanskje hun har begynnt på eller byttet hormonprevansjon, min sexlyst forsvant og var borte til jeg sluttet med hormoner igjen.

Og det kan være en naturlig bølgedal, kan være at hun har hatt en peride med liten lyst, om du maser mye da kan denne perioden bli lenger enn den trenger, la damen ta initiativ.

Eller så kan hun være som kjæresten min, han har mest lyst på meg når jeg ikke vil ha sex :klø: Later som om sex er det siste jeg har lyst på jeg da, men er lett å overtale :lur: Den taktikken som gir mest og best sex her i huset.

Gjest Gjest
Skrevet

En ting som tente meg svært lite (turn off) var når mannen min forventet sex når han hadde gjort noe fint for meg. Ryddet, gitt gave elns. Han gjorde ting for å få sex. Ikke fordi at han var en likeverdig partner og det var hans ansvar like mye som mitt å ordne ting i hverdagen og holde forholdet i stand. Ble sur når jeg ikke var kåt, han fortjente det jo. Negativ spiral.

Ble lei og svært lite kåt på ham. Jeg skjønte ikke helt hva som ikke stemte, trodde jeg bare hadde mindre sexlyst. Da jeg skjønte hva som ikke fungerte sa jeg det til mannen. Han tok tak i dette og tar ansvar for hjem og forhold fordi det er hans del av jobben for å få hus og hjem til å fungere, ikke for å være snill med meg, det ordnet seg i sengen etter en stund.

Jeg tar selvfølgelig også min del av hverdag :Gjesp: og passer på å sette pris på mannen :rødme: .

En annen ting kan være å kline/kose uten at man forventer sex etterpå. Fungerer på meg i alle fall.

Gjest Gjest
Skrevet

Det kan være at hun ikke vil ha sex så ofte, det kan være at det går over og årsaken kan ingen her inne svare på. Det eneste som kan hjelpe deg er å snakke med henne, men skjønner at det har vært vanseklig å få til før. Men du må nesten bare poengtere hvor viktig det er å få klarhet i dette for deg og hvorfor. I et forhold må man kunne prate om sånt, det må hun forstå. Du er jo ikke synsk heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...