*christine* Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hentet kjolen min idag...Endelig er den ferdig...er jo over 2 mnd igjen til den 15 august, men deilig å ha det i boks. Den henger nede hos svigermor foreløpig, siden min mor røyker inne valgte jeg et røykfritt hjem å henge den i... Litt rart å tenke på at den henger der nede hos henne... Har mest lyst til å snøre den på meg å være litt prinsesse for meg selv med noen runder rundt i stuen..he he... kjolen Endret 6. mai 2009 av *christine*
Phineas Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Hentet kjolen min idag...Endelig er den ferdig...er jo over 2 mnd igjen til den 15 august, men deilig å ha det i boks. Den henger nede hos svigermor foreløpig, siden min mor røyker inne valgte jeg et røykfritt hjem å henge den i... Litt rart å tenke på at den henger der nede hos henne... Har mest lyst til å snøre den på meg å være litt prinsesse for meg selv med noen runder rundt i stuen..he he... kjolen Den var nydelig!
Gjest Utlogget for anledningen Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Det er den samme kjolen som jeg skal ha! Jeg synes også den er nydelig! Gleder meg som en unge til å ha den på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå