Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Beklager på forhånd til dere som synes dette bare er ekkelt. Men saken er den at jeg og typen har VELDIG mye sex, og orker aldri å vente til jeg er ferdig med mensen. Så det blir en del håndklær og sånt, samt mye dusjing. Det fungerer greit, selv om det ikke er noen drømmesituasjon, men vi er bare FOR kåte... Hvilken innstilling har dere til sex når dere/damen deres har mensen?
Cuckold Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Tror det er ganske vanlig. Jeg har i hvert fall ikke noe imot å stille opp når hun ønsker det, enten hun har mensen eller ikke.
blåmeisa Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 For meg er det uaktuelt og det er det for mannen også! Jeg synes ikke det er noe godt + mye gris!
Ethereal Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg kunne aldri hatt det, fordi jeg ikke føler meg spesielt renslig når jeg har mensen. I tillegg blør jeg veldig mye og har vondt, og da er jo ikke sex det første man tenker på. Men hvis en venninne av meg hadde kommet og fortalt at hun hadde hatt det, så hadde jeg syns det var helt greit. Med andre ord: jeg syns sex under mensen er helt ok. Dessuten har jeg fått inntrykk av at det er ganske normalt.
Gjest Blubberella Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Tror også det er ganske vanlig, og skjønner dem som ønsker å ha sex også under mensen. Likevel er verken jeg eller kjæresten særlig begeistret for å "kjøre brannbil". Akkurat den uka blir det heller kosing og kroppskontakt, og en og annen runde med oralsex i hans favør
*Numi* Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Funker greit det, men da helst i dusjen for min/vår del. Blir mindre gris.
Gjesten Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Tror også det er ganske vanlig, og skjønner dem som ønsker å ha sex også under mensen. Likevel er verken jeg eller kjæresten særlig begeistret for å "kjøre brannbil". Akkurat den uka blir det heller kosing og kroppskontakt, og en og annen runde med oralsex i hans favør Copy
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Eksen min syns det var helt uaktuelt å ha sex når jeg hadde mensen.. Det syns jeg var kjempe dumt for jeg ble jo kåt også i den uka Litt søl burde man tåle mener nå jeg.. Greit nok og ikke ha det den første dagen da man fosser , men de andre dagene syns jeg det burde gå..
MissStiles Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Det er nok vanlig men det kommer ann på person til person hvor vanlig. Jeg er heller ingen stor fan av sex mens jeg har mensen.
angeleyes Skrevet 6. mai 2009 #10 Skrevet 6. mai 2009 Jeg vil helst ikke ha sex under mensen og kjæresten er helt enig. Føler ikke for det akkurat de dagene det er snakk om. Da blir det heller litt kosing med ham i stedet. Men for de som synes det er greit så skjønner jeg at de gjør det.
FantasDick Skrevet 6. mai 2009 #11 Skrevet 6. mai 2009 Vi har sex når jeg har mensen - vi synes ikke det er ekkelt, og litt søl tåler vi. Vi har riktignok ikke sex de 2-3 første dagene. Jeg blør ganske mye og er veldig øm "oppi der", så da frister det absolutt ikke med sex, men når blødingene har roet seg litt er det helt greit. Vi tyr ofte til dusjen, da!
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #12 Skrevet 7. mai 2009 Vi har ikke sex under mensen, hverken jeg eller mannen min liker det. Synes det er grisete og ødelegger mye av lysten min og da er det jo ikke noe vits. At andre har sex under mensen bryr jeg meg ingenting om.
Gjest Glør Skrevet 7. mai 2009 #13 Skrevet 7. mai 2009 Det er vel individuelt. Jeg kan godt ha det, etter at de første to dagene er over, siden jeg da ikke har vondt lenger, og ikke blør så mye. Men kjæresten jeg har nå er ikke så begeistret for det, så da skjer det bare unntaksvis, og helt på sluttem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå