Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Her en dag satt jeg og snakket med noen venner av meg, både gutter og jenter. Jeg vet ikke hvordan vi kom inn på det, men de syns det var veldig rart at jeg fortsatt var jomfru. Rart er kanskje ikke ordet, men de ble overrasket.

De har sikkert hatt sex mange, mange ganger, med mange ulike.

Jeg er akkurat fyllt 18, og har egentlig ikke tenkt så mye over det at jeg aldri har hatt sex. Selvfølgelig har jeg jo lyst, men jeg ser ikke vitsen med å hoppe i seng med den første og beste. Dessuten har sjangsen aldri bydd seg.

Jeg har aldri hatt en kjæreste, men det kommer mer av at jeg er sjenert, tror jeg. Hehe.

Har aldri hatt noe særlig med guttevenner før nå, skal jeg være helt ærlig, men jeg og en er litt mer enn gode venner. Jeg kunne kanskje tenke meg å gjøre det med ham, men ikke før vi er blitt litt bedre kjent. Han har gitt uttrykk for at han vil gjøre det med meg, i alle fall :P

Men jeg ønsker egentlig ikke å være sammen med ham, selv om jeg er tiltrukket av ham. Til det er vi for ulike.

Uansett, jeg ble litt nysgjerrig på hvor gamle andre var nå de debuterte seksuelt, og med hvem (kjæreste, nesten kjæreste, venn, bekjent eller noen random?)

Kanskje jeg ikke er så rar likevel. ;)

Dessuten vil jeg spørre om et lite råd: Jeg ser ikke på sex som noe veldig romantisk, men mener jo man bør gjøre det med noen man stoler på.

Bør jeg ha sex med ham hvis det kommer så langt, selv om vi ikke "er sammen"? Men han har jo veldig mye erfaring på det området, det har ikke jeg.. Jeg vil jo ikke ha sex første gang som 25 åring eller noe. Hehe :sukk: (Dette er et nok mange meninger på, men gøy å vite ;) )

Håper på konstruktive, seriøse svar ;)

Takk :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Mr.Meg
Skrevet

mitt råd: vent til du finner en du kan tenke deg å være sammen med.

Dersom du ikke ser på sex som noe romantisk så er det jo vel egentlig samma f om du gjør det eller ikke da eller?

Kan si selv at sex med en man elsker og er sammen med er sånn ca 30000 ganger diggere og bedre enn med et one-night-stand..

men men, sikkert bare jeg som mener det :)

Gjest Gjest
Skrevet
mitt råd: vent til du finner en du kan tenke deg å være sammen med.

Dersom du ikke ser på sex som noe romantisk så er det jo vel egentlig samma f om du gjør det eller ikke da eller?

Kan si selv at sex med en man elsker og er sammen med er sånn ca 30000 ganger diggere og bedre enn med et one-night-stand..

men men, sikkert bare jeg som mener det :)

Hvor gammel var du første gang?

Siden du tok deg tid til å svare ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg for min del var 20 år, og det var med min daværende kjæreste. Jeg hadde hatt kjærester før, men er glad jeg ventet til det var med en jeg faktisk var oppriktig glad i, og at jeg var klar for det. Ser ikke poenget med å hoppe i det med første og beste bare for å ha gjort det.

Uansett, du bør gjøre det fordi du har lyst, ikke fordi alle andre mener noe om det. Og sånn jeg ser det, gjør det med noen du virkelig ønsker å ha sex med, ikke bare en tilfeldig.

Lykke til

Gjest Gjest_Mr.Mann_*
Skrevet

Jeg var 14år, er akkurat fylt 24 nå:)

Men min første var jeg sammen med i litt over 1år,

og jeg var forelska :P

Har hatt en ONS, greit nok, men nå drar ikke jeg på byen for å finne damer heller. Byjenter for meg er trash. så om jeg skal på byen er det for å henge med venner og ha det gøy!

Jakting er mye bedre på Rema, Rimi, jobben, nettet, etc :) :)

finner mer kvalitetsjenter også... men nå har jeg sporet ganske greit av.... hehehehhe

så, kos deg! du kan jo teste, men om du bare ligger med noen for å ligge med noen første gangen så er d ikke sikkert du får den opplevelsen du kanskje burde få!

go natt ;)

Skrevet

Man trenger ikke å haste med å ha sex første gang synes nå jeg.

Jeg hadde ikke sex før jeg var 19år, og jeg angrer ikke på det. Tror heller jeg hadde angret om jeg hadde gjort det å debutere til en "hastesak" slik som mange venner av meg gjorde.

Ta den tiden du trenger du :) og gjør det med noen du stoler på og føler deg trygg sammen med.

Skrevet

Jeg mener heller ikke man bør haste, ikke om man heller føler for å vente.

Personlig var jeg 21 år da jeg hadde sex for første gang. Jeg er glad jeg ventet, det var helt riktig for meg. Jeg gjorde det med en jeg var veldig glad i, og som jeg fremdeles er veldig glad i, og for meg var det en handling som symboliserte vår kjærlighet, ergo var det riktig for meg. Hva som er riktig for deg må du finne ut av selv, men aldri la noen presse deg.

Er jente forresten. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Sandbekken
Skrevet

Som sagt før her så mener jeg også at du skal vente til du er helt sikker selv ;)

Jeg var 18 da jeg debuterte (20 nå) med kjæresten min, som i dag er samboeren min :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var 16 da jeg debuterte. Hadde vært sammen ca 1\2 år med typen da.

Men han var eldre og utålmodig (23år). Vi var vel sammen i 2 1\2 år og forlåvet i 2 år.

Traff mannen min da jeg var 18 1\2. Vi var vel sammen 4 mnd før vi hadde sex. (Er fremdeles gift med samme man 20 år etter)

(Hadde jeg kunne gjort ting om igjen hadde jeg "spart meg" til mannen min)

ONS har jeg aldri hatt, så det kan jeg ikke utale meg om

Skrevet

Jeg var 17 år første gang. Hadde vært sammen med typen i nesten et år. Ventet såpass lenge fordi jeg var veldig sjenert.

Selv har jeg en gruppe venner der det både er gutter og jenter som har hatt sex, og ikke har hatt sex. Vi er i alderen 17-19 år. Det er ikke nødvendigvis sånn at de eldste har hatt sex. Men ingen dømmer hverandre, og ingen tenker "herregud så barnslig h*n er som ikke har hatt sex ennå".

Mitt råd er å gjøre det med noen du stoler på, som du føler deg komfortabel med. Om det er en venn, en tilfeldig på byen, eller en kjæreste - det er opp til deg :)

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet

Jeg er over 22 og har fortsatt ikke hatt sex. Det du ikke har hatt kan du ikke savne!?

Skrevet

Jeg var 16 år, og det var med en jeg ikke kjente. det funket for meg. du må bare følge magefølelsen din, og ikke la noen presse deg.

Skrevet

Jeg var 19år, og det er sammen med nåværende samboer.. Jeg er kjempe glad for at jeg ventet med sex til jeg traff han! Nå har jeg aldri hatt sex med noen andre enn han, men jeg liker å tro at sex blir bedre hvis det er med noen man har følelser for.. (har også lest det ;) )

Gjest jeanette22
Skrevet (endret)

................

Endret av girlhere
Skrevet

Jeg var 18 år første gang, og han var random. Jeg slet med dårlig selvbilde og veldig dårlig forhold til kroppen min, og jeg var rett og slett livredd for å være "dårlig" når jeg endelig skulle ha sex med noen jeg var glad i, så det ble en tilfeldig fyr en dag jeg var stupfull. Ikke riktig måte å gjøre det på.

Gjør det når du føler deg klar. Det er det eneste tipset jeg kan gi. Bare sørg for at det er grunnen. Ikke at "det er på tide", eller at "du vil øve deg til når det kommer en spesiell" eller noe annet sånt. Vent til du føler at du er klar for det, og virkelig har lyst

Gjest Gjest
Skrevet
Her en dag satt jeg og snakket med noen venner av meg, både gutter og jenter. Jeg vet ikke hvordan vi kom inn på det, men de syns det var veldig rart at jeg fortsatt var jomfru. Rart er kanskje ikke ordet, men de ble overrasket.

De har sikkert hatt sex mange, mange ganger, med mange ulike.

Jeg er akkurat fyllt 18, og har egentlig ikke tenkt så mye over det at jeg aldri har hatt sex. Selvfølgelig har jeg jo lyst, men jeg ser ikke vitsen med å hoppe i seng med den første og beste. Dessuten har sjangsen aldri bydd seg.

Jeg har aldri hatt en kjæreste, men det kommer mer av at jeg er sjenert, tror jeg. Hehe.

Har aldri hatt noe særlig med guttevenner før nå, skal jeg være helt ærlig, men jeg og en er litt mer enn gode venner. Jeg kunne kanskje tenke meg å gjøre det med ham, men ikke før vi er blitt litt bedre kjent. Han har gitt uttrykk for at han vil gjøre det med meg, i alle fall :P

Men jeg ønsker egentlig ikke å være sammen med ham, selv om jeg er tiltrukket av ham. Til det er vi for ulike.

Uansett, jeg ble litt nysgjerrig på hvor gamle andre var nå de debuterte seksuelt, og med hvem (kjæreste, nesten kjæreste, venn, bekjent eller noen random?)

Kanskje jeg ikke er så rar likevel. ;)

Dessuten vil jeg spørre om et lite råd: Jeg ser ikke på sex som noe veldig romantisk, men mener jo man bør gjøre det med noen man stoler på.

Bør jeg ha sex med ham hvis det kommer så langt, selv om vi ikke "er sammen"? Men han har jo veldig mye erfaring på det området, det har ikke jeg.. Jeg vil jo ikke ha sex første gang som 25 åring eller noe. Hehe :sukk: (Dette er et nok mange meninger på, men gøy å vite ;) )

Håper på konstruktive, seriøse svar ;)

Takk :D

selv var jeg 21 år første gang, og det var ed noen jeg bare følte var riktig. Det var ikke planlagt (jeg hdde en tro at jeg skulle vente ti ljeg ble gift... hahahaha). Men glad er jeg for det. Var IKKE noe bra, men det å komme over barriæren var det som var vansklig. Kunen kansje ha valgt noen andre.. men på det tidspunket i mitt liv var han den rette.

Bare du vet hva som føles riktig for deg. Det er du som bestemmer og har styringen. Vær glad for det! Du blir ikkee noen bedre elsker v å debutere tidlig. Det ligger inne i din natur når du utforsker det.

Hvis du selv føler det er riktig.. go for it.

Idag..så kunne jeg ha ønsket å ha ventet enda lenger en 21 år.... livet handler ikke om sex, men samholdet melom 2 mennesker. Jeg har det bedre nå en jeg oen gang har hat det, og det har ikke med erfaring med sex. Det er restt og slett å være selvsikker og føle seg trygg!..

Good luck! du klarer deg utmerket uten alle på dette forumet.

Skrevet

jeg var 16, og var sammen med denne gutten i et halvt år etterpå.

Skrevet

Syns ikke det er "rart" at folk er jomfru. Syns egentlig at det er litt "bra", jeg :P

Jeg hadde sex for første gang da jeg var 13. Med han jeg var sammen med den gangen.

Angrer ikke, men kunne godt ha venta et par år til.

Det er uansett ingen hast å ha sex, det skjer når det skjer ;o)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde aldri hatt sex med noen jeg overhodet ikke kunne tenkt meg å ha som kjæreste. Jeg vil at litt mer enn bare det fysiske skal stemme...

Hvis jeg var tilbøyelig for å ha sex med alle jeg var litt venn med som var kjekke, greie og til å stole på så hadde det jo ikke vært måte på hvor mange jeg hadde hatt sex med.

Jeg synes man burde ha litt finere filter ennsom så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...