Gå til innhold

Burde jeg?


Fremhevede innlegg

Gjest jenny_
Skrevet

Heisann!

Jeg har komplekser for nesa mi, og har hatt det en ganske lang stund nå.

Neseryggen har en "klump" midt på omtrent.

Jeg har nok arvet det fra faren min, siden han er halvt finsk..

Men uansett.. Jeg har vurdert neseopprasjon, men burde jeg ta det? Og da, hvor burde jeg ta det? Jeg liker virkelig ikke nesa mi, bare tanken på å bli sett fra siden får meg til å grøsse! Men jeg vil heller ikke ende opp med en enda større nese enn det jeg har nå..

Håper noen av dere kan hjelpe meg.. ;l

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale deg å ta en neseopreasjon, men tror det er slik at man kan komme til en uforpliktet samtale hos plasisk kirurg før det er snakk om gjennomføring av noe som helst. Da kan du i alle fall høre hva de har og si og tenke mer over hva du har lyst til og ikke etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...