Gjest jenny_ Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Heisann! Jeg har komplekser for nesa mi, og har hatt det en ganske lang stund nå. Neseryggen har en "klump" midt på omtrent. Jeg har nok arvet det fra faren min, siden han er halvt finsk.. Men uansett.. Jeg har vurdert neseopprasjon, men burde jeg ta det? Og da, hvor burde jeg ta det? Jeg liker virkelig ikke nesa mi, bare tanken på å bli sett fra siden får meg til å grøsse! Men jeg vil heller ikke ende opp med en enda større nese enn det jeg har nå.. Håper noen av dere kan hjelpe meg.. ;l
angeleyes Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Jeg vil ikke anbefale deg å ta en neseopreasjon, men tror det er slik at man kan komme til en uforpliktet samtale hos plasisk kirurg før det er snakk om gjennomføring av noe som helst. Da kan du i alle fall høre hva de har og si og tenke mer over hva du har lyst til og ikke etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå