Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har bestemt meg for å ta en neseoperasjon fordi jeg plages med en ujevn nese. Men jeg syntes det er vanskelig å vite hvilken klinikk man burde velge. Prisen er det ikke så farlig med så lenge det er en profesjonell klinikk med flinke kirurger og bra oppfølging. Har sett litt på nettet og tenker kanskje på Bunæs, Christiania park eller Nobel clinic. Er også åpen for å gjøre det i Sverige eller Danmark hvis noen ville anbefale noen klinikker der. Vil helst sleppe å betale mye og gå igjennom mye smerte for å ikke bli fornøyd, så hvis du har noen erfaringer, gode som dårlige, så ville jeg blitt takknemlig for svar. MVH Tina
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Har dessverre ingen erfaring selv, men vet at det er MANGE som klager på Bunæs. Har tenkt å ta samme operasjon selv, men da velger jeg Nobel Clinic. De er ihvertfall veldig særiøse der
Gjest Charming Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Søk på "neseplastikk" på søkefunksjonen så finner du UTALLIGE lange tråder om neseplastikk, både folk som har utført og som skal og vil.
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Søk på "neseplastikk" på søkefunksjonen så finner du UTALLIGE lange tråder om neseplastikk, både folk som har utført og som skal og vil. Ja, har sett en del, men syntes det finnes lite anbefalinger til klinikker eller spesielle kirurger. Her står det også side på side om hvordan operasjonene forgår og om deres opplevelse av operasjonen og lite info om klinikken og kirurgene, oppfølging og slike ting..
Gjest Charming Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Ja, har sett en del, men syntes det finnes lite anbefalinger til klinikker eller spesielle kirurger. Her står det også side på side om hvordan operasjonene forgår og om deres opplevelse av operasjonen og lite info om klinikken og kirurgene, oppfølging og slike ting.. Akkurat sånn klinikkmessig så kan jeg vel si meg enig med deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå