Gå til innhold

euroclinic tannlege


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Det lurer jeg også på!

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Jeg vil også gjerne vite om noen har erfaringer fra Euroclinic.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Nå har jeg vært der, men hadde helt glemt av tråden.

Jeg synes de var veldig flinke og nøye, med moderne utstyr i moderne lokaler. De hadde også satt av veldig god tid, så du følte at de faktisk fikk gjort noe den første gangen.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd :)

  • 1 år senere...
Skrevet

jeg har veldig dårlig erfaring med euroclinic.Skulle bytte en fylling.Tannlegen pusset vekk stor del av emaljen,for siden på tannen.Da jeg konfronterte de med dette sa de,at det kan skje.Etter min mening reparere et hull,for så lage et nytt et.har også fått en krone(med stift) på en tann der.Den var for kort,slik at metall stiften kom til syne.Ja prisen er noe billigere enn annen tannlege;men euroclinic skuffer

  • 3 måneder senere...
Gjest floffe
Skrevet

De fant ut at jeg hadde tannkjøttbetennelse, noe som min vanlige tannlege gjennom flere år har oversett... For å være sikker dobbeltsjekket jeg dette hos andre, og Euroclinic hadde rett gitt...

Jeg er fornøyd med behandlingene mine der, dyprensing hver 6 måned.

  • 3 uker senere...
Gjest feline
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Nye, pene lokaler med moderne utstyr. Min tannlege der har vært veldig flink (og hyggelig) de gangene jeg har vært der :)

  • 3 måneder senere...
Gjest Schmina
Skrevet

Var der i dag, er kjempefornøyd! God service, god behandling og god pris! Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...