Gjest Hjelp Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Hei! Jeg har fått en saftig soppinfeksjon i skjeden. Var hos legen igår og fikk resept på Diflicun. Jeg hentet den på apoteket (en helt lik tilsvarende tablett som er ny på markedet, men billigere), og tok den kl. 12 i går. I dag er jeg forsatt sår og jævlig. Hvor lang tid tar det før tabletten tar knekken på soppen? Skal jeg smøre med Canesten krem i tillegg? Jeg føler den tørker ut huden min..
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Det tar nok noen dager før det hjelper, og du skal vel ta en ny pille om en uke? Jeg ville kjøpt Vivag female capsules på apoteket, det hjelper å normalisere bakteriefloraen. Et kjerringråd er å smøre på naturell youhurt. Sil igjennom et kaffefilter først. Ekkelt, men det hjelper
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Til meg tar det ca. ei uke før jeg er helt bra etter å ha tatt Diflucan. Jeg har gjort det flere ganger, og det har alltid bare vært én tablett (altså ikke en ny etter ei uke). Så det hjelper, men det kan ta noen dager Når du nå først har fått Diflucan så ville jeg latt være å bruke Canesten i mellomtida ettersom folk sier at overdreven bruk av Canesten er uheldig. Prøv evt. heller noe annet ufarlig som lindrer mens du venter på at tabletten skal virke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå