Gjest pizzatryne Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Er det noen som har smakt de nye Grandiosaene? Så på butikken idag at det var kommet to nye, en med kylling og en med skinke og sopp. Og så var de mindre enn de vanlige. Så ganske gode ut
Pinnsvin Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Prøvde den med skinke heromdagen, den var nam :-D
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 prøvde kylling igår, var alrigth den. Minner litt om pizza'n til Dr.oetker med tankte på bunn. kylling var litt tam i smaken, men absolutt god.
MissStiles Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Prøvde den med skinke heromdagen, den var nam :-D Den prøvde jeg også forrige uke. Den synes jeg var god. Tenkte jeg skulle kjøpe den andre til middag idag.
MissStiles Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Her en dag smakte jeg på den andre pizzaen med kylling. Den synes jeg ikke var noe god. Nå har de lagt en reklame med de nye grandisene og.
Nelly Pelly Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Smakte begge her om dagen, og utfallet var motsatt av hva jeg trodde. Den med skinke var klart best, veldig skuffet over kyllingpizzaen.
Gjest MissBella Skrevet 27. mai 2009 #9 Skrevet 27. mai 2009 Den med skinke var god men ikke den med kylling.
Søtpotita Skrevet 27. mai 2009 #10 Skrevet 27. mai 2009 Eg testa den med skinke og sopp...ikkje særleg imponerande...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå