Gå til innhold

"The talk"


Gjest Gjest_*Lisa*_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_*Lisa*_*

Jeg har datet en fantastisk gutt i en måned nå, jeg hadde møtt han tilfeldig og vi har ingen felles venner. Jeg har hatt to forhold før og da har det alltid vært igjennom felles venner, så har aldri datet på måten jeg gjør nå. I starten var det klassiske cafe og kino dater, men nå henger vi mer sammen, og er veldig "kjærestete", noe som er kjempe koselig. Vi har også overnattet noen ganger hos hverandre. I det siste har jeg funnet ut at jeg vil noe mer med han enn kun å ha han som en flørt, ettersom jeg begynner å bli skikkelig forelsket. Jeg tror han også føler det er noe spesielt, men slikt er jo vanskelig og vite.

Han er typisk mann når det kommer til å snakke i telefonen og sende meldinger, ikke så god med andre ord, men det pleier å være han som tar kontakt ettersom jeg heller venter enn å virke masete. Jeg vet ikke om han dater flere, men jeg tviler, tiltross for at han er litt player. Jeg vil så gjerne mer med han, hvor lenge bør man date før man tar "the talk". Eller bør man kanskje ikke ta å snakke om å bli seriøse i det hele tatt, bare la det skje om det skjer? Synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...