Gå til innhold

Betakaroten-reklamen


Gjest Ann-Elise

Anbefalte innlegg

Gjest Ann-Elise

Er det bare meg, eller er det reklamen for Betakaroten UTROLIG dårlig? De to damene står bare og vrikker på seg, og snakker om den naturlige brunfargen eller noe, men synes faktisk hun ene er litt gul-skjollete omtrent jeg da.. Noen fler som har lagt merke til at denne reklamen er litt smådårlig? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Pene" jenter med ufattelig dårlig brunfarge, har tenkt det samme selv, før jeg så reklamen hadde jeg hørt at betakaroten er bra for fin brunfarge, det er det kanskje i moderate doser, men denne reklamen ødelegger rimelig bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Elise

Okei, bra det er flere enn meg som har tenkt at denne reklamen suger littegranne.. Og at hun ene berta er en anelse gulbrunish-skjoldete :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fæl reklame, men det verste er jo faktisk at de lyver.

Betakaroten gir ikke en dyp farge i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LanaLane

Jeg synes det er ekstra artig at Natalia reklamerer for betakaroten. Jenta er jo naturlig gyllen!!!

Blir som om verdens høyeste mann skal reklamere for veksthormoner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ekstra artig at Natalia reklamerer for betakaroten. Jenta er jo naturlig gyllen!!!

Blir som om verdens høyeste mann skal reklamere for veksthormoner....

:fnise: hehe ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de har nok ikke brukt betakaroten engang.

De har fått spraytan før photoshoot og reklameopptak!

Tviler sterkt på at de to damene fikk beskjed om å spise betakaroten-tabletter i en måned før photoshoot fordi det skulle se så riktig ut!

(...på www.betakaroten.no står det forresten at man ikke blir gul av de tablettene.... hihi...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...