Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt et lokk til å ha på leverpostei-boksen når den har blitt åpnet. Men den kan ikke holde seg evig lenge da heller. Hvor lenge pleier dere la den stå åpen før dere ikke tør å spise den mer? :sjenert:

Jeg er bare vandt med de små boksene,det er alltid fersk leverpostei,så jeg har aldri luktet "dårlig" leverpostei,så synes derfor det er vanskelig å vite når jeg ikke bør spise den mer.

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ukes tid holder den seg i hvertfall=) jeg pleier å kaste den når jeg ser fargen har endret seg og den lukter surt... men det har jo hendt at det har vært myggel på den og:S men det er mest når jeg kommer hjem til foreldrene mine, da har det gjærne stått en boks der fra forje gang jeg var der. og jeg er vel den eneste som spiser det:fnise:

Skrevet (endret)

Jeg kan ikke kjøpe sånne store bokser. Jeg tar det på to skiver, og så går det uker til neste gang. Et par ganger har jeg ikke turt å ta av lokket engang, og hiver begge deler i søpla :P

Ellers så ser jeg også på fargen. Hvis den ikke ser ut som den gjorde, så går den i søpla!

Sparer mye penger på å kjøpe de små porsjonspakningene. De er teoretisk dyrere pr gram. Men hvis man trekker fra alle de grammene man hiver i søpla, så blir det i praksis billigere pr gram med porsjonspakninger uansett.

Endret av Jade
Skrevet

En uke, ikke så mye mer enn det. Ser jo fort om den ikke ser god ut lengre eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...