Gjest Gjest_lena_* Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Gjester Har stikkende smerter helt øverst i skjeden, helt oppe ved livmortappen. Kjenner også på hver side av magen, på egglederne. Kan dette være eggløsningssmerter? Hatt i 2 dager, og ikke hverken sopp eller urinveisinfeksjon. Er ikke sexuelt aktiv heller. Er det normal at man får "mensmurrende" symptomer under eggløsning??
Gjest Gjest_lena_* Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Hmm, hvor gammel er du da? er voksen. 32
Gjest Kavring Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har alltid "mensmurrende" symptomer når jeg har eggløsning. Jeg kan også ha så vondt at jeg ikke orker å gå oppreist. Men passer det i syklusen din at du skal ha eggløsning nå da? Ellers skader det jo aldri å ta seg en tur til legen
Gjest Gjest_lena_* Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har alltid "mensmurrende" symptomer når jeg har eggløsning. Jeg kan også ha så vondt at jeg ikke orker å gå oppreist. Men passer det i syklusen din at du skal ha eggløsning nå da? Ellers skader det jo aldri å ta seg en tur til legen Ja, tror det. Men har aldri kjent det så sterkt som nå, så ble litt bekymret. Har du like vondt hver gang? Kejnner du det også helt øverst i skjeden, (oppe ved livmortappen, om det er det det heter)
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Kan kanskje skje når livmorhalsen "åpner" seg, slik den gjør ved eggløsning? Kan ha noe med hormonnivåer å gjøre. Og er du helt sikker på at du ikke har soppinfeksjon? Det trenger ikke alltid gi alle symptomer, men kan gjøre slimhinnene såre så man får slike unormale smerter. Uansett, er du bekymret bør du høre med lege, ingen her kan gi sikre svar
Gjest Kavring Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Ja, tror det. Men har aldri kjent det så sterkt som nå, så ble litt bekymret. Har du like vondt hver gang? Kejnner du det også helt øverst i skjeden, (oppe ved livmortappen, om det er det det heter) Skjønner at du er bekymret, så da er det kanskje best å gå til legen, slik at du får et mer tryggere svar? Jeg har ikke like vondt hver gang, men jeg merker alltid litt murring. Og jeg merker tydelig hvilken eggstokk som er vond, om det er høyre eller venstre side. Men jeg kjenner aldri noe smerter øverst i skjeden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå