Gå til innhold

Divacup eller mooncup?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe meg sånn "kopp" :) har blitt skikkelig nysgjerrig på dette og har lest at det skal være helt fantastisk - derfor vil jeg prøve :)

Men hva slags type skal jeg velge...? :sjenert: blir bare mer og mer forvirra av å lese om de, for klarer ikke å bestemme meg for hvem som er best - ser jo ganske like ut, men behøver jo slettes ikke være det.... anbefalinger fra erfarene kopp-brukere mottas med takk :jepp:

PS. hvor mye koster det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den til lunette.

Trodde det var samme greia bare forskjellige merker??

Uansett; anbefales!!

Skrevet
Jeg har den til lunette.

Trodde det var samme greia bare forskjellige merker??

Uansett; anbefales!!

Hmmm...lunette.... :sjenert: er det en tredje sort...?

Skrevet

Her er ei veldig informativ side. Der har du også ei samanlikning av dei ulike merka og storleikane. Det er altså ulike diameterstorleikar og ulike lengder på koppane.

Du kan kjøpe på nett til ca 200 kr frå utanlandske nettsider, og for rundt det dobbelte frå norske forhandlarar.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også vært nyskjerrig på dette...

Men jeg har kviet med da jeg har vært litt redd for at man skal bli viet ut av å gå rundt med en mensenkopp oppe vagina en uke i strekk?? Teit bekymring eller ligger det no i den ??

Skrevet

Eg trur ikkje det er noko å vere redd for! Det er ikkje ein kopp i hard plast, akkurat. At ein er vid, vil vel i dei fleste tilfella seie at ein ikkje har trent musklane i underlivet godt nok. Har lest at det er mange som ikkje er heilt nøgd med koppen under første mens, for så å aktivt gå inn for knipeøvingar fram til neste. Og då er det visst mykje betre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...