eddie meduza Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 heisann..noen som bruker analkuler???hvor lenge kan de være der da?
Gjest Gjest_eddie meduza_* Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 heisann..noen som bruker analkuler???hvor lenge kan de være der da? ?????????????
Gjest Sandbekken Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 bruker det ikke, men ser for meg at du ikke skal gå med de en hel dag akkurat
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 bruker det ikke, men ser for meg at du ikke skal gå med de en hel dag akkurat Blir ikke dette litt selvmotsigelse å bruke slike kuler, for å stramme opp muskulaturen mener jeg. Eller tar jeg fullstendig feil her? Men i og med at flatulens er ganske vanlig for alle, selv Dronning Sonja, kan jeg vanskelig tenke meg at disse skal være inne der så lenge av gangen. Bare prøv å slipp en liten smygare, når du må skikkelig på do...
Rimmern Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Her er det en massiv misforståelse ute og går: VaginaVEKTER er for trening av skjedemuskulaturen. Disse kalles også vaginakuler. Men det finnes faktisk plastkuler for vagina, med en eller flere små kuler inni, som man putter inn og går med kun for nytelsen/pirringen, og som ikke er for trening av muskulaturen. Når det gjelder analkuler, så er dette i all hovedsak snakk om kuler man dytter inn under sex, og dra sakte eller fort ut igjen under sex, for nytelsen. Jeg har aldri hørt om vekter for trening av ringmuskelen - jeg vil tro knipeøvelser der er det meste effektive.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå