Lilith Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 De siste dagene har jeg vært litt pjusk - sikkert bare en forkjølelse. Da er det jo ikke så uvanlig å ha litt vondt i kroppen også. Men jeg har vondt BARE bak på beina. Det strekker seg fra rumpa, ned langs bakside lår og gjennom leggene. En sånn rar, "sliten" smerte som om jeg skulle ha trent noe veldig. Irriterende og veldig snodig. Jeg tenker jo at det sikkert rett og slett er forkjølelseskroppsvondten som bare har satt seg fast litt, men synes det er så merkelig at jeg bare må høre om det er andre som har hatt noe liknende?
Gjest Eurodice Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 De siste dagene har jeg vært litt pjusk - sikkert bare en forkjølelse. Da er det jo ikke så uvanlig å ha litt vondt i kroppen også. Men jeg har vondt BARE bak på beina. Det strekker seg fra rumpa, ned langs bakside lår og gjennom leggene. En sånn rar, "sliten" smerte som om jeg skulle ha trent noe veldig. Irriterende og veldig snodig. Jeg tenker jo at det sikkert rett og slett er forkjølelseskroppsvondten som bare har satt seg fast litt, men synes det er så merkelig at jeg bare må høre om det er andre som har hatt noe liknende? Jeg synes dette høres veldig ut som isjias, jeg. Det arter seg på denne måten. Ta deg en tur til legen først som sist :-).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå