yarami Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Huff, jeg har di siste par mnd hatt smerter i puppene...kjennes ut som at dem vokser, men jeg ser jo at dem ikke gjør det da...av og til er dem kjempeharde, og vonde..også blir dem myke og gjør ikke vondt i det hele tatt. jeg har spurt en lege om dette og hun sa at det var vanlig ved eggløsning og mensen, men altså...jeg har vondt på alle mulige tidspunkt i mnd, spesielt om jeg har hatt bh på, da er det helt grusomt når jeg tar den av, selv om den ikke har vært stramt på...har til og med fått blåmerker etter stroppene på bhen, selv om den absolutt ikke er stram. Skjønner ikke noe:(
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Klassisk bivirkning av hormonprevensjon. Men om du ikke bruker det er det straks mer merkelig.
yarami Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2009 Klassisk bivirkning av hormonprevensjon. Men om du ikke bruker det er det straks mer merkelig. Nei, bruker ingen prevensjon...er iallefall ikke gravid, og har ikke spesielt store pupper heller...skjønner ingenting...legen sier d er normalt, men jeg kan ikke skjønne det..
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Hei! Gå inn på pasienthandboka.no og les om emnet. Da blir du nok beroliget. Det er helt vanlig at man opplever ømme pupper, og smertene kan både følge syklusen og ikke følge den. Det er også vanlig at man ikke finner årsaken til smertene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå