Gå til innhold

Damer og intimhet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan reagerer dere om typen din vil ha sex hver dag. men du ikke.

er kvinnekroppen så forskjellig fra mannen . at selv om du er kliss våt i musa . så betyr ikke det at man vil ha sex der å da.

jeg har altid trodd at musa ble våt pga tanker kvinnen har. men virker som den lever sitt eget liv å våter seg selv .

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det ligger i kvinners og menns natur at mannen skal overtale kvinnen - han skal jakte og ta initativene. Norske kvinner kjeder seg veldig etterhvert, når de norske menna ikke forstår at de skal ta mer initiativ. Er mennene for blasse og passive, vil ikke kvinnen. Er mannen mann nok og pågående nok, så vil hun.

Gjest KateW
Skrevet

For det første, menn kan ha ereksjon uten å ha lyst på sex, sånn sett er ikke menn og kvinner så veldig forskjellige.

Når jeg er i forhold har jeg på generell basis lyst til å være intim med partneren min så ofte som mulig. Jeg driver heller ikke med luring, eller trenger å bli overtalt som gjest over her antyder.

Skrevet

For å være helt ærlig, har jeg som kvinne mer lyst enn det han har, skjer det også. Alle kvinner, og menn, er ikke like.

Gjest Naria
Skrevet

Hva legger du i å være våt? Skjeden er jo aldri helt tørr.

Gjest Gjest_candy_*
Skrevet

er kvinnekroppen så forskjellig fra mannen . at selv om du er kliss våt i musa . så betyr ikke det at man vil ha sex der å da.

jeg har altid trodd at musa ble våt pga tanker kvinnen har. men virker som den lever sitt eget liv å våter seg selv .

Jeg har nesten alltid lyst. Har aldri avvist kjæresten, men han har avvist meg. Men hvis han teoretisk ville hatt sex når jeg ikke hadde hatt kjempelyst i utgangspunktet, så hadde jeg hatt sex med han fordi det å se han kåt egentlig er nok for å overtale meg..

Gjest Gjest_tyra_*
Skrevet

Jeg kan godt tenke at "i kveld gidder jeg ikke". Men det skal veldig lite til før jeg er klar. Det er nok at han er borti armen min på riktig måte.

Men fuktighet i underlivet burde du absolutt ikke bruke som eneste indikator. De fleste er jo alltid litt fuktig der nede. Noen ganger er jeg våt, uten at jeg nødvendigvis er så kåt. Men jeg blir kåt når sambo påpeker hvor våt jeg er :rødme:

Skrevet
For å være helt ærlig, har jeg som kvinne mer lyst enn det han har, skjer det også.
Gjest Gjest
Skrevet

Selv om jeg er stokk stiv. så betyr ikke det at jeg vil ha sex der å da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...