Gjest kjoledilla Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Den 7 mai slippes det som kjent igjen en kolleksjon fra denne designeren. Spørsmålet er da om disse forsvinner fra butikkene like fort som den som ble sluppet 23 april. Denne gangen lanseres den jo i alle hm butikkene, mens forrige gang var det bare noen få utvalgte. Har veldig lyst på en kjole, men gidder bare ikke å stå i desperasjonskø før butikken åpner... såå viktig er det ikke. Men kanskje tilfeldigvis "slentre" innom en time senere Noen som jobber i H&M som kanskje vet? Kanskje lageret hos hver enkelt butikk er større denne gangen?
Gjest ts Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Og en ting til... Får alle hmbutikkene inn hele kolleksjonen? Bor i Trondheim så da kan det jo kanskje være lurt å ta turen innom den som er minst sentral da.. f.eks på Lade? Var en turkis kjole som ser aldeles nyyydelig ut:)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Kan ikke svare på spørsmålene dine, men skal selv satse på å komme tidlig for å få fatt i en av godbitene iallefall.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg lurer på om noen bestilte noe fra den forrige kolleksjonen på nett? Altså, det blir jo fort utsolgt i butikkene, har de et visst lager som kun er tilgjengelig på nett? Jeg elsker den ene bikinen som det reklameres for overalt på nettet for tiden, men jeg er heller ikke en kø-ståer og kommer aldri til å stresse for å få tak i et klesplagg, så viktig er det ikke. Noen som vet sannsynligheten for at jeg får tak i den på nett?
Ambivalent Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Har på følelsen av at siden denne kolleksjonen er så mye mer tilgjengelig enn den forrige, så vil det være flere eksemplarer av hvert enkelt plagg. Men jeg kan jo ta feil. Denne kolleksjonen skal jo også være litt billigere, så den er kanskje litt mindre ekslusiv? I don't know.
vesla86 Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har sikla på den rosa bikinien i tv-reklamen siden jeg så den første gang, så troppa opp ved nærmeste h&m ved åpningstid. Var et par andre der, men ikke noe kaos og fikk sikra meg en av den! Sååå fornøyd, jeg syns den var utrolig fin. Der jeg var (ikke oslo) hadde de ganske få av hvert plagg og absolutt ikke hele kolleksjon, men kanskje 15-20 av plaggene eller noe sånt. Skulle da tro at de legger noen av hvert plagg i kolleksjonen ut på nettsiden, så muligheten er jo alltids der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå