Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hei alle tomater ute i Norges land Vet dere om det finnes medisiner som kan hjelpe mot rødming ? finnes det noe som er reseptfritt? Har rødmet i mange år..er over 20 år, og det "vokser" jo ikke av meg akkurat.. Det hemmer meg rett og slett! Takker for alle tips
Gjest Gjest_leonora_* Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 jeg hadde et kjempe stort problem selv, og det gikk utover livskvaliteten min. først fikk jeg et tips fra hun i "forening rød" og så leste jeg på en nettside at zoloft skulle hjelpe. jeg hadde ikke helt troen på det siden jeg hadde et sinnsykt stprt problem, og kunne bli rød bare jeg møtte en jeg kjente på gaten... MEN, jeg ville gjøre et forsøk... Jeg gikk til lege og fortalte om problemet mitt! så må han gjøre en vurdering. Jeg fikk zoloft og er i dag kvitt problemet. Jeg rødmer i enkelte situasjoner nå også, men det kan man heller kalle "sjarmerende" rødming! så jepp, det er enda hårfor deg
Gjest Gjest_Jente22_* Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 mente: HÅP for deg "Brukes til behandling av depresjon, panikksyndrom, sosial fobi og posttraumatisk stresslidelse samt tvangslidelse" Virker ikke som det skal brukes kun mot rødming da.. Hmmm
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 ja det er i hovedsak et antidepressiva, men brukes mot de som rødmer fordi det får dem til å slappe av å ikke få angst av at de kommer til å rødme, og dette fører igjen til at de ikke gjør det! men det er legen som i hovedsak må si hva han tror er best! men det er jo en forening om dette(hun var på godmorgen norge for litt siden), og hun anbefaler angstdempende!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå