Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Jeg ble overveldet av en enorm trang til å sladre. Siden jeg ikke kan/bør sladre i det virkelige liv gjør jeg det her..navn er forandret på Altså, klassegjennforeningsfest i helga: Sagt av prektige, uskyldige og sjenerte Stine etter x antall glass vin: tenk så mange år siden, Anders, jeg har ikke sett deg siden du fingra meg bak Rema... (Tror ikke den var ment for andres ører..men jeg fikk det med meg og hpldt på å daue!) Sånn...jeg er en sladrehank, men MÅTTE bare fortelle det til noen! (Sikkert ikke interessant for andre likevel)
Gjest Blubberella Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Hehe, stillest vann har dypest grunn Man skal ikke undervurdere de mest "uskyldige"...
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Haha! det hadde jeg gladelig delt med venninner også - SÅ farlig er det vel ikke!
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Hehe, jeg husker på ungdomskolen da klassetrinnets "Don juan" hadde fingret ei jente på en fest. Vi var 13 år og var klar over at kuk skulle i fitte, men ikke at fingrer også kunne stikkes inn der.
Yvaine Skrevet 6. mai 2009 #10 Skrevet 6. mai 2009 Jeg ble overveldet av en enorm trang til å sladre. Siden jeg ikke kan/bør sladre i det virkelige liv gjør jeg det her..navn er forandret på Altså, klassegjennforeningsfest i helga: Sagt av prektige, uskyldige og sjenerte Stine etter x antall glass vin: tenk så mange år siden, Anders, jeg har ikke sett deg siden du fingra meg bak Rema... (Tror ikke den var ment for andres ører..men jeg fikk det med meg og hpldt på å daue!) Sånn...jeg er en sladrehank, men MÅTTE bare fortelle det til noen! (Sikkert ikke interessant for andre likevel) Fikk du forresten med deg om han svarte henne noe?
Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 7. mai 2009 #11 Skrevet 7. mai 2009 Fikk du forresten med deg om han svarte henne noe? Fikk ikke helt med meg mer enn at han sa hehe, løftet glasset og sa skål... Skulle de finne på å ende opp sammen igjen håper jeg de finner et bedre sted enn bak Rema da :gjeiper: (men tror nok det der hører fortiden til )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå